(ویدئو) تیزر ریلمی 10 پرو پلاس را پیش از عرضه رسمی ببینید

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.9 دقیقه

راهنماتو- گوشی جدید +Realme 10 Pro قرار است در تاریخ 17 نوامبر (26 آبان ماه) در چین عرضه شود. این برند قبل از مراسم راه اندازی خود، ویژگی های کلیدی محصول آینده را به اشتراک گذاشته و اکنون یک ویدیوی تبلیغاتی را به اشتراک گذاشته که گوشی هوشمند را از همه زوایای نشان می دهد.

به گزارش راهنماتو، قبلاً مشخص شده بود که گوشی هوشمند آینده +Realme 10 Pro با نمایشگر منحنی عرضه می شود و اکنون ویدیوی تبلیغاتی دستگاه را با پنل پشتی گرادیان نشان می دهد. ریلمی این طرح را Hyperspace می نامد و ویدیو نشان می دهد که چگونه نور با این الگوی ابتکاری بازی می کند. در واقع، به نظر نمی رسد که کل پنل پشتی گوشی دارای یک رنگ باشد.

Realme 10 Pro+

در یک پست جداگانه در شبکه اجتماعی ویبو نیز ریلمی گفته که این تلفن دارای بافت مخروطی سبک منشوری و ذرات گرد و غبار ستاره ای است. این انکسار نور نمایی لایه لایه تر به دستگاه می بخشد و ظاهری سه بعدی ارائه می دهد.

همانطور که در ویدیوی تبلیغاتی مشاهده می‌شود، دو حلقه سنتی به صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند که در بالا یک سنسور دوربین قرار دارد، در حالی که پایین آن دو لنز را در خود جای می‌دهد. دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست قرار دارند. این گوشی دارای فرم فاکتور باریکی است. یک صفحه نمایش برش سوراخ پانچ در تراز وسط قرار دارد که از هر طرف با حاشیه های نازکی احاطه شده است.

جدا از طراحی موجود در ویدیوی تبلیغاتی، +Realme 10 Pro دارای نمایشگر نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز و الگوریتم لمسی ضد تصادف X-Touch تایید شده است. این گوشی هوشمند با مشخصات کامل در China Telecom مشاهده شده است. انتظار می رود که این گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح +FHD عرضه شود. گفته می‌شود که نسخه آتی از پردازنده Dimensity 1080 قدرت می‌گیرد و در پیکربندی‌های 8 + 128 گیگابایتی، 8 + 256 گیگابایتی، و 12 + 256 گیگابایت رم و حافظه در دسترس خواهد بود.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها