(ویدئو) اولین ورزشگاه خانگی هوشمند در جهان!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو- حفظ تناسب اندام همیشه یک چالش بزرگ برای انسان ها بوده است. در دوران کرونا که مردم ناچار به قرنطینه و ماندن در خانه شدند، باشگاه نرفتن و انجام ورزش های محدود در منزل به مشکل بزرگی برای بسیاری از افراد تبدیل شده بود.

به گزارش راهنماتو، به همین منظور شرکت Gymera یک ورزشگاه خانگی هوشمند را طراحی کرد. این سالن بدنسازی هوشمند، که به عنوان اولین ورزشگاه خانگی هوشمند در جهان معرفی می شود، دقیقا مانند یک باشگاه بدنسازی است که هر آنچه در باشگاه وجود دارد، مانند مربی اختصاصی و برنامه های ورزشی مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. این ابزار در واقع تناسب اندام را به یک سرگرمی برای هر فردی تبدیل می کند.

نقطه قوت این باشگاه هوشمند، ارائه حالت های تمرینی مختلف به همراه بازی است. از افراد مبتدی گرفته تا ورزشکاران حرفه ای، همه می توانند از برنامه های تمرینی این باشگاه هوشمند در خانه استفاده کنند. این دستگاه نیازی به نصب بر روی دیوار ندارد، به آسانی تا می شود و جای بسیار کمی را اشغال می کند. بازوهای قابل تنظیم و لوازم جانبی هوشمند این باشگاه، انجام تمرینات بدنی مختلف را برای کاربران امکان پذیر می کند.

باشگاه ورزشی Gymera به یک سیستم وزن کشی دیجیتال نیز مجهز شده است و قادر است افراد حداکثر 180 پوندی (حدود 81کیلوگرم) را وزن کند. با استفاده این ورزشگاه خانگی، کاربران همیشه یک مربی ورزشی در خانه خود خواهند داشت و می توانند برنامه های تمرینی خود را از او دریافت کنند، بر پیشرفت روند تمرینات خود نظارت داشته باشند و در کلاس های زنده ورزشی حضور پیدا کنند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این باشگاه، پشتیبانی آن از کنترل صوتی هوشمند است. این ویژگی در طول تمرین می تواند بسیار مفید باشد. کاربران به جای استفاده از دکمه های دستگاه، می توانند با استفاده از کنترل صوتی آن را تنظیم و کنترل کنند. برگزاری جلسات چند نفره از طریق فیس تایم و دوربین داخلی برای به اشتراک‌گذاری تمرینات از دیگر قابلیت های این ورزشگاه هوشمند است. این باشگاه ورزشی یک نمایشگر 27 اینچی با وضوح HD 4K را نیز ارائه می دهد. فروش دستگاه تناسب اندام Gymera از 8 دسامبر آغاز خواهد شد.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها