افشای مشخصات کلیدی تبلت پرچمدار «لنوو تب اکستریم»

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- به نظر می رسد لنوو در حال کار بر روی یک تبلت پرچمدار جدید اندرویدی است. این دستگاه که به عنوان قدرتمندترین تبلت لنوو معرفی می شود، اکنون پیش از عرضه با شماره مدل TB570FU در وب سایت گواهینامه کنسول گوگل پلی فهرست شده است.

به گزارش راهنماتو، این تبلت با نام «لنوو تب اکستریم» در بازار عرضه خواهد شد. این وب سایت اکنون برخی از مشخصات کلیدی این تبلت را به همراه تصویری از آن به اشتراک گذاشته است.

تصویر منتشر شده نشان می دهد که تبلت جدید لنوو با یک نمایشگر بزرگ با حاشیه های متقارن عرضه خواهد شد. زمانی که تبلت در حالت افقی قرار می گیرد، یک دوربین سلفی در مرکز قاب بالایی به چشم می خورد. در لبه سمت چپ و لبه بالایی نیز به ترتیب دکمه های صدا و پاور قرار دارند.

تبلت لنوو تب اکستریم

به گفته این وب سایت، تبلت آینده لنوو به پنلی با رزولوشن 3000*1876 پیکسل مجهز شده است. این تبلت با چیپست دایمنسیتی 9000 مدیاتک که از یک هسته Cortex X2 با سرعت کلاک 3050 مگاهرتز، سه هسته Cortex A710 با سرعت کلاک 2850 مگاهرتز و چهار هسته Cortex A510 با سرعت کلاک 1800 مگاهرتز تشکیل شده است، ارائه می شود.

این وب سایت تایید می کند که تبلت جدید لنوو با پردازنده گرافیکی Mali G710 و 8 گیگابایت رم ارائه می شود و اندروید 13 را اجرا می کند. متاسفانه بیش از این اطلاعاتی در خصوص تبلت آینده لنوو ارائه نشده است. احتمالا این دستگاه پیش از معرفی رسمی تبلت پیکسل گوگل معرفی خواهد شد.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها