بازی Evil West؛ بررسی، تاریخ انتشار و امتیازات

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.2 دقیقه

راهنماتو-بازی جدید Evil West، یک نسخه به روز شده از یک بازی اکشن قدیمی لهستانی است که توسط استدیوی Flying Wild Hog منتشر شده است. این بازی که در ژانر اکشن و مبارزه ای طبقه بندی می شود، از دید برخی گیمرهای حرفه ای، انتظارات را براورده نمی کند.

به گزارش راهنماتو، این بازی که با ترکیبی از سلاح های سرد و گرم اجرا می شود، در نسخه جدید، در سرزمین های مرزی غرب ایالات متحده می گذرد، داستان این بازی مرتبط با شکار خون آشام ها است و.همزمان به ماجرای تهدیدهای درون نسلی و موجودات تکامل یافته و آزمایش های ویروسی دولت نیز مرتبط است.

wild west

اگرچه سناریوی این بازی چندان قوی ظاهر نشده، اما اغلب بازیکنان از شخصیت پردازی کاراکتر اصلی که همان شکارچی هیولاهاست لذت می برند و به خوبی در قالب این کاراکتر هیجانی فرو می روند و به مبارزه با دشمنان می پردازند.

یکی از نقاط قوت این بازی را می توان استفاده از یک کابوی دانست، تناسب این کاراکتر با محیطی که در آن قرار دارد(غرب وحشی) می تواند برای بسیاری از کاربران یک ترکیب ایده آل باشد، طراحی گرافیک بازی خوب است اما عالی نیست و با توجه به فضای خشونت بار بازی، چندان تنوع خیره کننده ای را در خود جای نداده است.

game

با توجه به سطح خشونت بازی و نوع کاراکتر اصلی بازی که یک شکارچی بی رحم است، انجام این بازی محدودیت سنی دارد و به افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود.

همانطور که اشاره شد در این بازی، آزادی عمل بازیکنان در انتخاب سلاح و نحوه مبارزه با دشمنان را بسیار آزاد گذاشته و گیمر، می تواند به راحتی و با انواع روش های دلخواه به جنگ دشمنان برود. به نظر می رسد این بازی برای افرادی که به دنبال بازی های اکشن حادثه ای و سراسر مبارزه هستند، گزینه جذابی است، اما دو نکته وجود دارد، اولا تعداد بازی های موفق اینژانر، که گیمرهای زیادی را نیز درگیر خود کرده، بسیار زیاد است.

تصاویر بازی wild west

ثانیا، این نوع بازی ها سطح انتظار کاربران را بسیار بالا می برند و اغلب بازیکنان دوست دارند بالاترین سطح مبارزه را در ترکیب با یک داستان ویژه دریافت کنند. امتیازات و نظراتی که روی این بازی منتشر شده است، نشان می دهد که گیمرهای عادی نظرات چندان مثبتی روی این بازی ندارند و تصور می کنند که این بازی از حد انتظار، پایین تر ظاهر شده است، اما به طور کلی بی انصافی است اگر این بازی را کاملا ناامید کننده بدانیم و به این نتیجه برسیم که این بازی ارزش امتحان کردن را ندارد.

evil wild 

تاریخ انتشار بازی Evil West

اگرچه قرار بود این بازی سال گذشته میلادی وارد بازار شده و گیمرها را غافلگیر کند اما با تاخیری چند ماه و در تاریخ 21 نوامبر برابر با 30 آبان ماه وارد منتشر شده است.

gamer

نمرات بازی Evil West

اگرچه نمرات بازی Evil West پایین نیست و به نوعی بالاتر از حد متوسط است، اما نمی توان نمرات این بازی را بالا در نظر گرفت، مروری بر نمرات این بازی، نشان می دهد بازی Evil West امتیاز ایده آل نمی گیرد:

PC Invasion 8/10

IGN 7/10

VG247 6/10

Hardcore Gamer 8/10

Worth Playing 7.5/10

game

دانلود بازی Evil West

اگر با مطالعه داستان بازی جدید Evil West، کنجکاو شده اید و دوست دارید این بازی را امتحان کنید، احتمالا به عنوان درگاهی برای دانلود بازی می گردید، بنابراین، اینجا و یا اینجا کلیک و بازی را دانلود کنید.

تریلر بازی

تریلر بازی Evil West

با دیدن تصاویر و خواندن اطلاعات و نمرات بازی، شاید مایل باشید ببینید که این بازی پر هیجان دقیقا چگونه است و مایل باشید ویدئو و تریلری از این بازی را تماشا کنید بنابراین، تریلر بازی را با شما به اشتراک می گذاریم تا دید بهتری نسبت به بازی پیدا کنید.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها