تختخواب هوشمند شیائومی با قابلیت کنترل صوتی معرفی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.2 دقیقه

راهنماتو- نسخه ارتقاء یافته تختخواب برقی هوشمند 8H Milan Pro Max شیائومی در چین رونمایی شد.

به گزارش راهنماتو- سیستم 4 موتوره این تختخواب برقی اکنون به پنج موتور ارتقاء یافته است؛ یک موتور پشتیبان کمری جدید، راحتی بیشتری را برای کاربران فراهم می کند. این تختخواب هوشمند ارگونومیک را می توان در زوایای مختلف سر، ستون فقرات کمری و زانو تنظیم کرد.

کاربران می توانند هشت حالت مختلف برای خواب خود تنظیم کنند؛ از جمله این حالت ها می توان به حالت تخت، ضد خروپف، خواندن، تلویزیون و گرانش صفر اشاره کرد. تنظیم تخت در زوایای محتلف و سازگاری آن با چندین انحنا به رفع خستگی و تنش اطراف کمر کمک می کند. کاربران می توانند تنظیمات مختلفی را بصورت سفارشی بر روی آن ذخیره کنند.

این تختخواب هوشمند مناسب افرادی است که در هنگام خواب خروپف می کنند. قسمت پشتی تخت 15 درجه بالاتر قرار دارد و به راحتی بلند می شود. حالت خروپف میزان اکسیژن رسانی به مغز را افزایش داده و از ایجاد خروپف جلوگیری می کند. تخت برقی جدید شیائومی از کنترل صوتی Xiao Ai پشتیبانی می کند و کاربران می توانند با اتصال آن به برنامه میجیا، تشک و وضعیت تخت را کنترل کنند.

تختخواب برقی هوشمند 8H Milan Pro Max اکنون با قیمت 6,099 یوان (حدود 854 دلار) در JD.com ارائه می شود. در خصوص عرضه این محصول در بازار جهانی هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها