بخاری برقی گرافنی YUNMI VIOMI شیائومی با نمایشگر لمسی معرفی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

راهنماتو- بخاری برقی گرافنی قابل حمل YUNMI VIOMI شیائومی رونمایی شد. این دستگاه در ابعاد 1,100 در 210 در 175 میلی متر ارائه می شود و به بخاری Mijia Baseboard Heater Fire Edition شیائومی که اخیرا معرفی شده است، شباهت زیادی دارد.

به گزارش راهنماتو، نسخه قبلی محدوده دمایی بین 16 تا 28 درجه سانتی گراد (61 تا 82 درجه فارنهایت) را ارائه می داد، در حالی که نسخه جدید از محدوده دمایی بیشتری، یعنی 5 تا 35 درجه سانتی‌گراد (~41 تا 95 درجه فارنهایت) با قدرت گرمایش 2200 وات پشتیبانی می کند.

عناصر گرافن قادرند به سرعت اتاق را گرم کنند. کاربران می توانند یک تایمر از 1 تا 24 ساعت برای این دستگاه تعریف کنند. این بخاری برقی چهار حالت گرمایشی از جمله حالت صرفه جویی در انرژی را ارائه می دهد. بخاری برقی گرافنی شیائومی به سیستم جدیدی برای جذب گرد و غبار ریز و جلوگیری از آلودگی محیط مجهز شده است.

بخاری برقی گرافنی YUNMI VIOMI شیائومی

این دستگاه با استفاده از LEDهای قرمز و بخار تولید شده توسط یک رطوبت ساز داخلی، شعله های ساختگی ایجاد می کند. این رطوبت ساز  با استفاده از یک مخزن آب 800 میلی‌لیتری می تواند آب را با سرعت 120 میلی‌لیتر بر ساعت پخش کند. این کار از خشک شدن محیط  توسط بخاری جلوگیری می کند. این بخاری را می توان از طریق یک صفحه کنترل لمسی و یا اپلیکیشن میجیا تنظیم کرد.

به گفته این شرکت، این بخاری برقی ضد آب و ضد جوش است و استاندارد IPX4 را ارائه می دهد. بخاری برقی گرافنی YUNMI VIOMI شیائومی اکنون با قیمت 139 دلار آمریکا پیش فروش می شود. این محصول در آینده با قیمت 181 دلار آمریکا به فروش خواهد رسید.

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها