اولین تبلت جوهر الکترونیک یوگا در جهان رسما معرفی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

راهنماتو- تبلت‌های جوهر الکترونیکی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این دستگاه ها با قلم مخصوص خود، تجربه ای مشابه کاغذ ارائه می دهند. به نظر می رسد که لنوو نیز قصد دارد با ارائه دستگاه جدیدی به نام تبلت الکترونیکی YOGA Paper e-ink که بخش از سری محصولات YOGA این شرکت است، به این حوزه وارد شود.

به گزارش راهنماتو، این تبلت 10.3 اینچی اولین تبلت جوهر الکترونیک یوگا در جهان خواهد بود. لنوو همچنین اعلام کرده که این تبلت به فناوری نور طبیعی مجهز شده است و تجربه خواندن و نوشتن فوق العاده ای را ارائه می دهد.

یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه، پشتیبانی از همگام سازی محتوا در پلتفرم هایی با سیستم عامل اندروید، Hongmeng، iOS و رایانه های شخصی می باشد. با این شرایط، می توان گفت تبلت جدید لنوو ابزار مناسبی برای اهداف آموزشی و محیط های اداری می باشد.

تبلت YOGA Paper e-ink لنوو

ظاهر YOGA Paper شباهت زیادی به تبلت های معمولی دارد. قاب پشتی این تبلت دارای دو پارتیشن مختلف است که یک طرف آن به شکل نوارهای موج دار طراحی شده است و نیمه دیگر آن دارای یک روکش نسبتا صاف است. یک شکاف نیز برای قراردادن قلم استایلوس در نظر گرفته شده است که انتظار می رود از قابلیت مغناطیسی پشتیبانی کند.

این محصول به یک صفحه تخت با حاشیه های گسترده در لبه ها مجهز شده است. تا جایی که به طراحی کلی محصول مربوط می شود، این تبلت باید ابزار مناسبی برای نوشتن طولانی مدت باشد. اما با توجه به اینکه هنوز اطلاعات رسمی دقیقی در خصوص آن منتشر نشده است، نمی توان در خصوص کاربرد دقیق آن اظهار نظر کرد.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها