(ویدئو) رونمایی از گوشی نسل آینده اوپو با بدنه تمام شیشه ای!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.9 دقیقه

راهنماتو- اوپو در رویداد Oppo Inno Days از محصولات مختلفی از جمله گوشی های تاشو اوپو Find N2 Flip و Find N2، عینک هوشمند اوپو Air Glass 2 و تراشه MariSilicon Y رونمایی کرد.

به گزارش راهنماتو، این شرکت چینی در این مراسم یک ایده جدید برای طراحی گوشی های هوشمند نیز معرفی کرد. این ایده منحصر به فرد، به یک گوشی با بدنه تمام شیشه ای اشاره دارد.

گوشی تمام شیشه ای اوپو

علیرغم داشتن فرم بسیار غیرعادی، فضایی برای درگاه USB-C در پایین این گوشی مشاهده می شود. از آنجایی که شیشه تمام بدنه دستگاه را تشکیل می دهد، بنابراین می توان گفت تعمیر آن کار هر کسی نیست. خیره کننده ترین بخش دستگاه، پشت آن است. این قسمت بسیار نرم است و انعکاس نور زیادی دارد. این طراحی غیرمعمول، ممکن است با استقبال زیادی از سوی تولیدکنندگان گوشی هوشمند مواجه نشود.

اوپو علاوه بر گوشی شیشه ای، یک ساعت و هدفون با طراحی مشابه و بدنه کاملا شیشه ای را نیز در این رویداد به نمایش گذاشت. به نظر می رسد این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک از یک گوشی رده بالا به نام اوپو Find X6 نیز رونمایی کند. اوپو در طراحی این گوشی هوشمند به جای استفاده از ماژول دوربین ذوزنقه ای با لبه های گرد، از طراحی مستطیلی شکل سنتی و بزرگ استفاده کرده است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این ماژول حدود یک سوم ارتفاع کل سطح پشتی گوشی و بیش از نیمی از عرض آن را اشغال می کند.

در قسمت پایین ماژول دوربین نیز نماد سازنده دوربین Hasselblad به چشم می خورد. Powered by Marisilicon نیز به پردازشگر اختصاصی عکاسی به کار رفته در گوشی اشاره دارد. طبق گزارش های منتشر شده، گوشی اوپو Find X6 از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپی 32 مگاپیکسلی بهره می برد. این دستگاه احتمالا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 ارائه خواهد شد. انتظار می رود این گوشی پرچمدار در ماه فوریه یا مارس معرفی شود.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها