راهنمای خرید شارژر بدون سیم برای آیفون

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۳ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 6.1 دقیقه

راهنماتو- شارژر بی سیم شیائومی MDY 11 با حداکثر 30 وات توان شارژ و قیمت حدود یک میلیون احتمالا یکی از مناسب ترین گزینه های بازار باشد، درحالیکه اپل MagSafe Duo با تقریبا همین توان شارژ قیمتی حدود 6 میلیون تومانی دارد.

به گزارش راهنماتو، استفاده از شارژر بی سیم برای گوشی های آیفون روز به روز در حال گسترش است و نگاهی به بازار این محصول نشان می دهد که شما تقریبا با هر بودجه ای می توانید یکی از این شارژرها را برای تلفن همراه خود خریداری کنید. با این همه، این بدان معنا نیست که شما می توانید با هر بودجه ای یک شارژر بی سیم مناسب و قابل اعتماد برای گوشی خود خریداری کنید. در این مقاله ما قصد داریم تا بهترین شارژرهای بی سیم مناسب گوشی های آیفون را بر اساس توان شارژ به شما معرفی کنیم.   

1.سامسونگ Trio (7.5 وات)- قیمت: 2 میلیون و 100

شارژر بی سیم Trio سامسونگ در واقع قابلیت شارژ سریع ۹ واتی را دارد اما برای گوشی های اپل این سرعت شارژ به حداکثر 7.5 وات محدود می شود. این دستگاه می تواند به طور بی سیم تا سه دستگاه از جمله اپل واچ، ایرپادز و گوشی را به طور همزمان شارژ کند. ابعاد این شارژر 240 در 86 در 15.5 میلی متر و وزن آن 320 گرم است. از ویژگی های این دستگاه سیستم خاموش و روشن شدن خودکار و همچنین شارژ گوشی حتی با وجود قرار گرفتن در قاب است. همچنین این دستگاه با یک سر شارژر ۲۵ وات درون جعبه فروخته می شود که می تواند یک انتخاب خوب باشد.

2. انکر PowerWave Pad (10 وات)- قیمت: یک میلیون و 250

این شارژر بی سیم از همان طراحی ساده و سنتی دایره ای استفاده می کند و می تواند با حداکثر 10 وات گوشی آیفون را شارژ کند. شما می توانید گوشی هایی با قاب تا ضخامت 5 میلی متر را نیز روی این شارژر قرار دهید و با خیال راحت اطمینان داشته باشید که گوشی شما بدون قطعی شارژ شود. این دستگاه همچنین به سیستم کنترل دما و محافظت از باتری گوشی مجهز است. در نهایت شارژر وایرلس انکر به فناوری مولتی‌ پروتکت (MultiProtect) مجهز است که نمی‌گذارد گوشی پس از اتمام شارژ به دستگاه متصل بماند.

بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون

3. موفی Vent Mount (15 وات)- قیمت: 2 میلیون

این دستگاه هم یک هولدر گوشی است و هم یک شارژر وایرلس، بنابراین در خودرو هم به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. موفی Vent Mount تنها 95 گرم وزن دارد و می تواند گوشی شما را با حداکثر توان 15 وات شارژ کند. نکته جالب اینکه این شارژر برای گوشی های آیفون نیاز به مگنت اضافه ندارد زیرا به مگسیف مجهز است و به راحتی این گوشی ها را به خود متصل نگه می دارد. البته به یاد داشته باشید که این دستگاه فقط می تواند یک گوشی را شارژ کند.

4. اپل MagSafe (20 وات)- قیمت: 2 میلیون

بدون شک شارژرهای وایرلس اپل مناسب ترین دستگاه از این نوع برای گوشی های آیفون هستند زیرا شرکت اپل تمام جوانب یک ارتباط ایمن و شارژ مناسب را میان دستگاه شارژ و گوشی در نظر گرفته است. اپل MagSafe دستگاه سبک و 82 گرمی است که می تواند گوشی های آیفون را با حداکثر توان 20 وات شارژ کند. این شارژر با گوشی‌های آیفون ۸ به بالا سازگار است و به گونه‌ای طراحی شده که با اتصال به سری شارژر گوشی، دقیقا همان ولتاژ و آمپر خروجی سری شارژر را به گوشی می‌رساند. در هنگام خرید این شارژر شما یک کابل USB-C جهت وصل شدن به سری شارژر دریافت خواهید کرد.

بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون

5. اپل MagSafe Duo (27 وات)- قیمت: حدود 6 میلیون

پنجمین شارژر این فهرست بر اساس توان شارژ با محصولی از شرکت اپل است. اپل MagSafe Duo نیز به مانند محصول هم خانواده قبلی از آیفون های 8 به بالا پشتیبانی می کند اما حداکثر توان آن 27 وات است. طراحی این شارژر نیز متفاوت است و با ابعاد بزرگتر شما به طور همزمان می توانید چند دستگاه را به آن متصل کنید. این دستگاه به طور خودکار خروجی خود را براساس دستگاه مورد نظر تنظیم می کند و یکی از بهترین شارژرهای بی سیم برای گوشی های آیفون محسوب می شود، با این همه قیمت نسبتا بالایی دارد.

بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون

6. شیائومی Mi Charge Turbo (30 وات)- قیمت: یک میلیون

شیائومی Mi Charge Turbo درواقع اولین شارژر وایرلس 30 واتی جهان محسوب می شود. این دستگاه با 200 گرم وزن، شبیه به یک هولدر است. شیائومی ادعا می کند که این شارژر می تواند یک گوشی با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در حدود 70 دقیقه از صفر تا صد شارژ کند. همچنین می تواند دستگاه های دیگری همچون ساعت هوشمند و هدفون را نیز شارژ کند. این شارژر علاوه بر این می تواند به صورت خودکار گوشی را ردیابی و به آن متصل شود. با توجه به قیمت و قدرت شارژ، این دستگاه یکی از گزینه های مناسب برای اغلب خریداران خواهد بود.

7. شیائومی MDY 12 (55 وات)- قیمت: یک میلیون و 800

این شارژر وایرلس نیز شباهت بسیار زیادی با مدل قبلی دارد با این تفاوت که 150 گرم سنگین تر و حداکثر توان شارژدهی آن نیز 55 وات است. این شارژر به اغلب تکنولوژی های روز این نوع دستگاه ها از جمله سیستم خنک کننده، محافظت از باتری گوشی، فست شارژ و اتصال خودکار به گوشی مجهز است.

بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون

8. شیائومی MDY 13 (100 وات)- قیمت: 3 میلیون و 400

آخرین گزینه فهرست ما البته یکی از قدرتمندترین شارژرهای وایرلس بازار شیائومی MDY 13 است که با حداکثر 100 وات توان می تواند یکی از سریع ترین ها در بازار تلقی شود. تکنولوژی های موجود در این سیستم از جمله تنظیم خودکار متناسب با گوشی می تواند خیال هر خریداری را بابت امنیت شارژ راحت کند. شیائومی مدعی است این شارژر می تواند در حدود 30 دقیقه یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را به طور کامل پر کند. شیائومی MDY 13 از یک فن قدرتمند و بی صدا بهره می برد که می تواند متناسب با افزایش دمای گوشی، آن را خنک سازد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به محافظت در برابر اضافه ولتاژ، محافظت در برابر اضافه بار، محافظت در برابر دمای بالا، محافظت در برابر ولتاژ پایین، تشخیص اشیا بیگانه و محافظت در برابر شوک استاتیک اشاره کرد. شیائومی MDY 13 در زمینه طراحی اگرچه شباهت زیادی با مدل های قبلی دارد اما می توان از ان هم به صورت عمودی و هم افقی استفاده کرد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها