(ویدئو) ساعت هوشمند عجیبی که یک جفت هدفون در دل خود دارد!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

راهنماتو- هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند در سال‌های اخیر بسیار محبوب‌ شده‌اند. به نظر می رسد هوآوی قصد دارد این دو محصول محبوب را در یک دستگاه جدید به نام «هواوی واچ بادز» ادغام کند.

به گزارش راهنماتو، این شرکت به تازگی تیزری از یک محصول جدید و منحصر به فرد منتشر کرده است که یک ساعت هوشمند خوش ساخت این شرکت با دو هدفون در درون آن را به نمایش می گذارد. در ویدئوی منتشر شده یک ساعت هوشمند سنگین وزن را مشاهده می کنیم که صفحه رویی آن با استفاده از یک دکمه باز شده و در داخل آن محفظه ای برای یک جفت هدفون با کنتاکت های شارژ قرار دارد.

به نظر می رسد نرم افزار این ساعت هوشمند چیزی شبیه هوآوی واچ 3 باشد. هدفون های به کار رفته در این دستگاه، هدفون های حجیم با قابلیت حذف نویز یا هدفون های سبک ایرپادز نیستند؛ اینها هدفون های گلوله ای شکل کوچکی هستند که می توانند به راحتی در داخل ساعت هوشمند قرار بگیرند. این هدفون ها به ایربادز بی سیم Nokia True و Verve Buds موتورولا شباهت زیادی دارند.

طراحی ظاهر این ساعت، کاملا معمولی به نظر می رسد. ویژگی منحصر به فرد محصول جدید هوآوی را می توان ایجاد فضای کافی برای قرار دادن دو هدفون و یک سیستم شارژ بی‌سیم مغناطیسی در درون ساعت دانست. هوآوی واچ بادز قرار بود در ماه دسامبر عرضه شود. این رویداد در آخرین لحظه به تعویق افتاد. در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی در خصوص زمان عرضه این محصول وجود ندارد.

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها