تبلت لنوو M9 معرفی شد + مشخصات و قیمت

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

گجت نیوز نوشت؛ لنوو تب ام 9 – Lenovo Tab M9 یک تبلت اقتصادی و مناسب کودکان است که از بهار آینده، در دو مدل وای-فای و سیمکارت‌خور وارد بازار خواهد شد.

کمپانی Lenovo در نمایشگاه CES 2023 با محصولات متنوعی حاضر خواهد شد که یکی از آن‌ها، لنوو تب M9 است. این تبلت 9 اینچی، یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی با رزولوشن 1340 در 800 پیکسل و نسبت تصویر 15 به 9 دارد. حداکثر روشنایی آن به 400 نیت می‌رسد و 60 درصد از دامنه رنگ NTSC را پوشش می‌دهد.

lenovo-tab-m9

علاوه بر دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی در پنل عقب، یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی هم دارد که در غیاب حسگر اثر انگشت، برای فیس آنلاک استفاده می‌شود. لنوو تب ام 9 قابلیت پخش محتوای HD از نتفلیکس را داراست و یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی دارد که شارژ آن برای 13 ساعت استریم ویدیو، کفایت می‌کند. وجود اسپیکر دوگانه با Dolby Atmos نیز کیفیت صدا هنگام تماشای فیلم را بهتر می‌کند. البته آپشن استفاده از جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم برای کاربران محفوظ است.

به لطف تراشه هلیو G80 مدیاتک، حتی می‌توانید بازی‌های سبک را روی این تبلت اجرا کنید. نسخه پایه، 3 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی دارد؛ ولی نسخه‌های 4/64 و 4/128 گیگ نیز موجود است. اگر باز هم فضای ذخیره‌سازی را کافی نمی‌دانید، می‌توانید با کارت microSD تا سقف 2 گیگابایت دیگر به آن اضافه کنید.

از اپ‌های نصب شده به‌صورت پیش‌فرض باید به نتفلیکس، Google Kids Space و YouTube Kids اشاره کنیم که نشان می‌دهد کمپانی چینی، این تبلت را برای کودکان ساخته است.

قیمت لنوو تب M9

تبلت جدید لنوو در دو مدل Wi-Fi 5 و 4G با حداقل قیمت 140 دلار عرضه خواهد شد. علاوه بر شارژر 10 واتی، یک قاب محافظ سیلیکونی و یک قاب کتابی پایه‌دار هم درون جعبه دستگاه، وجود دارد.

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها