اولین خبرها از گوشی مقرون به صرفه گلکسی A04s سامسونگ

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

راهنماتو- به نظر می رسد سامسونگ در حال برنامه ریزی برای عرضه گوشی مقرون به صرفه گلکسی A04s خود در آینده نزدیک است زیرا این گوشی که مدتهاست شایعات مختلفی درباره آن منتشر می شود، اخیراً در یک وبسایت رسمی کشور اندونزی مشاهده شده است.

گوشی هوشمند گلکسی A04s غول فناوری کره جنوبی، به تازگی در وب سایت Telecom اندونزی ظاهر شده است. بر اساس این لیست، تلفن هوشمند دارای شماره مدل SM-A047F است و حتی نام آن را نیز تایید کرده است. متأسفانه وب سایت اندونزی تلکام جزئیات دقیق دیگری در مورد این گوشی هوشمند فاش نکرد با این حال، ما از طریق گزارش های قبلی اطلاعاتی در مورد دستگاه داریم.

یکی از این گزارش‌ها نشان می‌دهد که گلکسی A04s با یک سیستم دوربین سه‌گانه در پشت عرضه خواهد شد. پنل پشتی نیز از مواد پلی کربنات ساخته خواهد شد و همچنین دارای اثر انگشت جانبی، جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت USB نوع C خواهد بود. همچنین از آنجایی که گلکسی A04s یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است، دارای یک پنل LCD است که از نرخ رفرش استاندارد 60 هرتز پشتیبانی می کند.

این گوشی هوشمند به تراشه Exynos 850 در زیر کاپوت مجهز می شود و انرژی خود را از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که با شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می شود. این دستگاه همچنین دارای حداقل 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. در حال حاضر، گلکسی A04s در هند در حال طی کردن مراحل تست خود است و انتظار می‌رود به زودی راهی بازارهای آسیا شود.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها