افشای مشخصات تبلت Galaxy Tab Active 4 Pro 5G سامسونگ

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو- پیش از این شایع شده بود سامسونگ گوشی هوشمند مقاوم گلکسی XCover 6 Pro و تبلت Galaxy Tab Active 4 Pro را در ماه جولای معرفی کند. با این حال، این شرکت تنها Galaxy XCover 6 Pro را در دسترس قرار داده است و Galaxy Tab Active 4 Pro هنوز عرضه نشده است.

اکنون، Galaxy Tab Active 4 Pro در سایت داده بلوتوث SIG، لیست Google Play و کنسول Google Play مشاهده شده است. این لیست ها برخی از مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کرده است بنابراین، بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

اول از همه، ما لیست دستگاه های پشتیبانی شده توسط Google Play را داریم که نشان می دهد دستگاه دارای شماره مدل SM-T636B است. همچنین این لیست نام دستگاه را به عنوان "Galaxy Tab Active 4 Pro 5G" تأیید می کند. این نام تهمچنین خاطر نشان می‌کند که تبلت با پشتیبانی از سیم‌کارت راه‌اندازی می‌شود و ممکن است فقط در نوع Wi-Fi راهی بازار شود.

در سمت دیگر لیست بلوتوث SIG دو مدل SM-T636B و SM-T636N را با پشتیبانی از بلوتوث 5.2 نشان می دهد. این موضوع می تواند بدان معنا باشد که این تبلت در نسخه های 5G و Wi-Fi به بازار خواهد رفت. شماره مدل تبلت در کنسول Google Play نیز به صورت SM-T638B نمایش داده می شود که ممکن است اشتباه باشد زیرا شماره مدل تب در دو پایگاه داده دیگر T636B است.

وب سایت مورد بدون در نظر گرفتن شماره مدل، نام دستگاه را Galaxy Tab Active 4 Pro 5G معرفی می کند. این لیست نشان می دهد که تراشه کوالکام مدلSM7325 ، که همان اسنپدراگون 778G با چهار هسته 2.4 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی است، قدرت این تبلت را تامین می کند. همچنین 4 گیگابایت رم روی آنبورد وجود خواهد داشت و پردازنده گرافیکی Adreno 642L با این تراشه جفت خواهد شد. علاوه بر این، تب اکتیو 4 پرو دارای صفحه نمایش فول اچ دی با رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل خواهد بود. این تبلت همچنین از سیستم عامل اندروید 12L بهره خواهد برد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها