گوشی Vivo V25 Pro رسماً عرضه شد

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

راهنماتو- پس از مدتها انتشار شایعات فراوان، کمپانی ویوو سرانجام جدیدترین گوشی هوشمند خود از سری V را با نام Vivo V25 Pro در کشور هند عرضه کرد.

مشخصات گوشی Vivo V25 Pro

ابتدا در مورد طراحی گوشی هوشمند صحبت کنیم؛ پنل پشتی این دستگاه بدون شک یکی از منحصر به فردترین ویژگی های آن است. این دستگاه دارای طراحی شیشه ای AG با امکان تغییر رنگ است که باعث می شود رنگ پنل پشتی بر اساس نحوه برخورد نور به پنل عقب تغییر کند. این پنل پشتی نیز دارای یک ماژول دوربین بزرگ برای سنسورهای تصویر است.

در همین حال، جلو یک صفحه نمایش 6.56 اینچی AMOLED با لبه های خمیده وجود دارد. صفحه نمایش دارای وضوح Full HD+ است و از نرخ تازه سازی قابل توجه 120 هرتز پشتیبانی می کند (از نرخ تازه سازی تطبیقی ​​نیز پشتیبانی می کند). این پنل همچنین یک دوربین سلفی سوراخ پانچ تراز وسط در خود جای داده است. دور این صفحه‌نمایش با حاشیه‌های ناچیز در طرفین و همچنین یک چانه کوچک در پایین احاطه شده است.

در زیر کاپوت، Vivo V25 Pro به تراشه مدیاتک Dimensity 1300 مجهز شده است که با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. در قسمت پشتی، دستگاه دارای تنظیمات دوربین سه گانه است که شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین عکاسی ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. در جلو نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد که عملکرد متوسطی دارد.

انرژی این دستگاه توسط یک باتری بزرگ 4830 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع 66 واتی نیز پشتیبانی می کند. قابل ذکر است، این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر FunTouch OS 12 اجرا می شود و از دو به روز رسانی نرم افزاری اصلی و حداقل سه سال به روز رسانی امنیتی نیز پشتیبانی می کند.

گوشی Vivo V25 Pro اگرچه به تازگی در بازار هند معرفی شده است، اما به طور رسمی در 25 آگوست (سوم شهریورماه) در این منطقه به فروش می رسد اما از هم اکنون، برای پیش رزرو نیز در دسترس است. این گوشی از 450 دلار آمریکا برای پیکربندی 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود، در حالی که نوع بالاتر با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، قیمتی معادل 500 دلار دارد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها