نسخه جهانی OPPO Band 2 به زودی راهی بازار می شود

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو- مچ بند هوشمند OPPO Band 2 ممکن است به زودی اولین نمایش خود را در بازار جهانی انجام دهد. جزئیات این رویداد هنوز به طور رسمی توسط شرکت اوپو اعلام نشده است، اما برخی از مشخصات این محصول در سایت صدور گواهینامه Infocomm Media Development Authority (IMDA) مشاهده شده که نشان میدهد با عرضه جهانی این محصول فاصله چندانی نداریم.

مچ بند هوشمند OPPO Band 2 قبلاً در چین رونمایی شده بود. این دستگاه صفحه نمایش 1.57 اینچی AMOLED دارد و ویژگی های مختلف نظارت بر سلامت را ارائه می دهد. با این حال، افشاگر مشهور دنیای فناوری Mukul Sharma دستگاهی را در وب سایت گواهی IMDA با شماره مدل OBBE215 مشاهده کرد که متعلق به OPPO Band 2 است. طبق معمول این سایت گواهی هیچ مشخصاتی از مچ بند هوشمند ارائه نمی دهد اما حداقل این را می دانیم که عرضه جهانی آن قریب الوقوع است.

مچ بند هوشمند OPPO Band 2 هفته گذشته در کنار سری OPPO Watch 3 با قیمت 249 یوان (تقریباً 36 دلار) برای نسخه استاندارد در چین رونمایی شد در حالی که نسخه NFC آن 299 یوان (تقریباً 44 دلار) قیمت دارد. این دستگاه در دو گزینه رنگی سیاه و سفید ارائه می شود.

مشخصات اصلی مچ بند OPPO Band 2

مچ بند OPPO Band 2 دارای صفحه نمایش 1.57 اینچی AMOLED است که تقریباً به اندازه اکثر ساعت های هوشمند است. ابعاد آن 45.3 در 29.1 در 10.6 میلی متر و وزن آن تنها 33 گرم است. OPPO Band 2 مجهز به پردازنده Apollo 3.5 همراه با 8 مگابایت PSRRAM و 128 مگابایت فضای ذخیره سازی Nand است. یک باتری داخلی 200 میلی آمپر ساعتی دارد که می تواند تا 14 روز دوام بیاورد. علاوه بر این، از شارژ سریع مغناطیسی نیز پشتیبانی می کند.

این مچ بند جدید اوپوو با نظارت تمام وقت بر ضربان قلب، ردیابی خواب و موارد دیگر ارائه می شود. همچنین ادعا می شود که گواهی  ضد آب 5ATM دارد و برای اتصال، به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز شده است. اوپو همچنین بیش از 200 فیس واچ و 100 حالت ورزشی را در این دستگاه نصب کرده است و همچنین یک تراشه NFC را برای پرداخت های بدون تماس در Band 2 قرار داده است.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها