تبلتی که بدون نیاز به سیم کارت یا Wi-Fi به وب متصل می شود

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.5 دقیقه

راهنماتو- کمپانی Blackview امروز از عرضه جدیدترین تبلت اندرویدی خود در بازار خبر داد. تبلت Blackview Tab 13 یک تبلت جدید از شرکتی است که به دلیل دستگاه‌های مقاوم شناخته شده، اما برخلاف محصولات این چنینی تبلت جدید برای مقاومت در برابر شرایط سخت یا سقوط طراحی نشده است. با این وجود، ویژگی‌هایی دارد که اغلب در اکثر تبلت‌ها نمی‌بینید، و علاوه بر این چند پیشرفت نسبت به نسخه قبلی خود دارد.

تبلت جدید Blackview توسط چیپست هلیو G85 مدیاتک، همراه با 6 گیگابایت رم که می‌توان آن را از طریق افزایش حافظه 4 گیگابایتی تا 10 گیگابایت افزایش داد، ارائه می‌شود، ویژگی که معمولاً در تلفن‌های هوشمند یافت می‌شود. این حافظه با 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است که از طریق درگاه کارت micro SD تا 1 ترابایت قابل ارتقا است.

ویژگی اصلی این تبلت پشتیبانی از فناوری اینترنت SIMO است. Blackview Tab 13 با پشتیبانی از فناوری داده های مجازی SIMO می تواند حتی بدون سیم کارت یا شبکه Wi-Fi به اینترنت متصل شود. این ویژگی تبلت را برای کسانی که دائم در سفر هستند و نمی‌خواهند هر بار که از یک کشور جدید بازدید می‌کنند، سیم‌کارت را عوض کنند، ایده‌آل می‌کند.

البته لازم به ذکر است که Tab 13 از SIMO 1.0 پشتیبانی می کند که فقط در اتحادیه اروپا، انگلستان، ایالات متحده، مکزیک، کانادا و ژاپن موجود است. با این حال Blackview قول داده که پشتیبانی از SIMO 2.0 را در تبلت های آینده به منظور گسترش اتصال بدون سیم کارت در کشورهای دیگر را به زودی ارائه کند.

این تبلت دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی FHD+ با محافظت در برابر قرار گرفتن در معرض نور آبی است که بهره گیری از گواهی TÜV Rheinland Low Blue Light را نشان می دهد. Blackview ادعا می کند که Tab 13 اولین تبلت در نوع خود است که دارای حالت PC است. این قابلیت اساساً به شما امکان می دهد تبلت را به رایانه شخصی تبدیل کنید و به شما امکان می دهد چندین پنجره برنامه را به طور همزمان باز کنید. بر خلاف اکثر قابلیت‌های تقسیم‌بندی، حالت PC امکان استفاده همزمان برنامه‌ها را در حالت چند پنجره‌ای فراهم می‌کند. البته باید توجه داشت که برخی تبلت های تولید شده توسط هوآوی و شیائومی نیز از حالت PC خاص خود پشتیبانی می کنند.

در بخش باتری، Tab 13 یک باتری بزرگ 7280 میلی آمپر ساعتی دارد که 700 میلی آمپر ساعت بزرگتر از نسل قبلی خود است. Blackview ادعا می کند که این باتری می تواند بیش از 30 ساعت استفاده مداوم را برای کاربر به ارمغان بیاورد، اگرچه این عدد بسته به نوع استفاده شما ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، پخش مداوم ویدیو از طریق Wi-Fi می تواند باتری را در 6 ساعت خالی کند.

این تبلت دارای سیستم عامل Doke OS 3.0 مبتنی بر اندروید 12 است. این تبلت همچنین شامل یک دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلو 8 مگاپیکسلی است. Blackview Tab 13 از امروز با قیمت 150 دلار در دسترس است.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها