گوشی اقتصادی اینفینیکس نوت 12 پرو رسماً معرفی شد

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۵ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو- شرکت اینفینیکس سرانجام از گوشی مقرون به صرفه و خوش نقش Infinix Note 12 Pro را با مشخصاتی جالب توجه و اتصال 4G در کشور هند عرضه کرد. این گوشی اگرچه در رده بندی گوشی های مقرون به صرفه جای می گیرد اما باید خاطرنشان کرد که مشخصات اصلی آن می تواند کاربران را جذب کند پس بیایید نگاهی به برخی ویژگی های اصلی این دستگاه بیندازیم.

مشخصات و ویژگی های گوشی Infinix Note 12 Pro

پشت صاف گوشی اینفینیکس Note 12 Pro 4G دارای یک جزیره دوربین دایره ای شکل با سه بریدگی دوربین است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست سطح صاف آن قرار دارد. در قسمت جلو، دستگاه دارای یک پنل 6.7 اینچی True Color AMOLED با وضوح +FHD، نرخ تازه سازی 60 هرتز و بریدگی قطره شبنم برای دوربین سلفی است.

این دستگاه به عنوان اولین گوشی هوشمند با چیپست MediaTek Helio G99 است که در بازار هند عرضه می شود. برای کسانی که آشنایی چندانی با آن ندارند باید گفت که Helio G99 نسخه ارتقا یافته چیپست Helio G96 است. این تراشه بر اساس فناوری 6 نانومتری تولید شده که نسبت به فناوری 12 نانومتری تراشه قبلی، آن را بسیار کارآمد می کند. این چیپست با 8 گیگابایت رم LPDDR4x و 256 گیگابایت حافظه UFS 2.2 تکمیل خواهد شد. فضای ذخیره سازی را نیز می توان با استفاده از کارت microSD تا 2 ترابایت افزایش داد.

در خصوص قابلیت اپتیک، دستگاه دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و لنز هوش مصنوعی است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی در جلوی گوشی نیز وجود دارد. گوشی Note 12 Pro 4G دارای باتری قابل توجه 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است. در مورد سیستم عامل، نیز این دستگاه XOS 10.6 مبتنی بر اندروید 12 را بوت می کند.

اینفینیکس نوت 12 پرو قیمتی معادل 16999روپیه یا 210 دلار آمریکا برای مدل 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی دریافت کرده است. این گوشی در رنگ های سفید آلپاین، آبی توسکانی و مشکی آتشفشانی عرضه می شود و از اول سپتامبر می توان آن را از طریق فروشگاه اینترنتی Flipkart خریداری کرد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها