گوشی ریلمی 9i 5G به زودی عرضه می شود

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.2 دقیقه

راهنماتو- شرکت ریلمی به طور رسمی اعلام کرد نسخه ارتقا یافته گوشی هوشمند Realme 9i را که اوایل سال میلادی جاری روانه بازار کرده، با نام Realme 9i 5G در تاریخ 18 آگوست (27 مرداد ماه) و در کشور هند عرضه خواهد کرد.  

قبل از عرضه رسمی در هند، ریلمی جزئیاتی از این مدل جدید را عرضه کرده که نشان می دهد Realme 9i 5G از به مراتب بهتری از نسخه اصلی یعنی چیپست Dimensity 810 قدرت می گیرد. همچنین همانطور که پوستر رسمی این گوشی نشان می دهد Realme 9i 5G با نام 5G Rockstar به بازار عرضه می شود.

گوشی Realme 9i در ژانویه 2022 عرضه شد و به چیپست اسنپدراگون 680 مجهز شد. نسخه 9i 5G مطمئناً یک نسخه بهبود یافته از مدل پایه است که قابلیت شبکه 5G را به کاربران ارائه می دهد. همچنین دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت و طراحی نور لیزری است. برخلاف مدل قبلی، دوربین‌های پشتی 9i 5G در جزیره دوربین قرار نمی‌گیرند. یک دکمه پاور در سمت راست گوشی هوشمند وجود دارد که اسکنر اثر انگشت برای ایجاد امنیت بیشتر در آن ادغام شده است.

علاوه بر موارد فوق گفته می شود که گوشی جدید Realme 9i 5G با قدرت صدای بیشتری به بازار هند خواهد رسید و این موضوع را افشاگر مشهور هندی Madhav Sheth پیش از این نیز تأیید کرده بود. به نظر می رسد این گوشی با برچسب قیمتی بالای 200 دلار راهی بازارهای هند شود.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها