چگونه رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ را نصب کنیم؟

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.9 دقیقه

راهنماتو- از زمان انتشار نسخه‌های بتای اندروید 13، ما مشتاقانه منتظر بودیم تا سامسونگ جدیدترین رابط کاربری One UI خود را که مبتنی بر همین نسخه اندروید است، منتشر کند. اکنون نسخه بتای One UI 5.0 در دسترس عموم قرار دارد و ما در اینجا قصد داریم تا به صورت ساده به شما آموزش دهیم که چگونه این رابط کاربری را بر روی گوشی خود نصب کنید.

رابط کاربری One UI 5.0 beta را روی چه دستگاه هایی می توان نصب کرد؟

در حال حاضر، سامسونگ نسخه بتا One UI 5 را به گوشی های گلکسی S22+، S22 و S22 Ultra محدود کرده است اما گفته می شود سامسونگ قصد دارد این نسخه بتا را برای دستگاه‌های بیشتری از جمله گلکسی Z Fold 3 در دسترس قرار دهد.

نحوه ثبت نام و نصب One UI 5 beta

سامسونگ نصب نسخه بتای One UI را بسیار آسان کرده و ابزارهای مورد نیاز را از طریق برنامه Samsung Members از فروشگاه گلکسی در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه باید نصب شود و شما باید با حساب سامسونگ خود وارد شوید. پس از انجام این کار، این مراحل را دنبال کنید:

- در برنامه Samsung Members، روی بنر بالا بکشید و کارتی را پیدا کنید که برنامه One UI Beta Program را می‌خواند. روی آن ضربه بزنید.

- روی گزینه Register ضربه بزنید.

- با ضربه زدن بر روی گزینه های Enroll و Agree با شرایط فهرست شده موافقت کنید.

- با یک بار کشیدن انگشت به پایین و ضربه زدن روی گزینه settings به بخش تنظیمات بروید.

- به پایین بروید و روی گزینه Software update ضربه بزنید.

- سپس روی گزینه Download and install ضربه بزنید.

- دستگاه شما شروع به دانلود One UI 5 بتا می کند.

پس از شروع نصب One UI 5 beta، دستگاه گلکسی شما مراحل نصب را طی خواهد کرد که این فرآیند ممکن است بین 10 تا 15 دقیقه طول بکشد. توجه داشته باشید در تمام این مدت دستگاه شما غیر فعال خواهد شد و شما قادر نخواهید بود از گوشی خود استفاده معمول داشته باشد. در نهایت، مثل همیشه ما توصیه نمی کنیم که شما نسخه بتای رابط کاربری جدید سامسونگ را بر روی گوشی خود نصب کنید زیرا ممکن است با مشکلات مختلفی در دستگاه خود مواجه شوید.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها