رونمایی از صندلی ارگونومیک جدید لنوو با قابلیت جلوگیری از مشکلات کمر و ستون فقرات

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

راهنماتو- لنوو به تازگی از یک صندلی ارگونومیک به نام Lenovo Xiaoxin رونمایی کرده است. این صندلی به منظور ارائه حداکثر راحتی در کار و بازی طراحی شده است.

شیب این صندلی از 90 درجه تا 45 درجه قابل تغییر است. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد که حتی در زمان استراحت در محل کار نیز چرت بزند. Lenovo Xiaoxin از کمر کاربر بخوبی محافظت می کند، منحنی بیونیک پشتی آن کاملا متناسب با ستون فقرات انسان طراحی شده است و سبب کاهش خستگی انسان می شود.

صندلی-ارگونومیک-xiaoxin-c5-لنوو

بین 90 تا 135 درجه، سه تنظیم مختلف برای این صندلی ارگونومیک وجود دارد. پشتی پهن این صندلی از پشتیبانی تطبیقی ​​کمر بهره می برد و بالش کمری آن نیز قادر است منحنی کمر را در همه جهات بپوشاند. بالشتک صندلی فشار موضعی را به حداقل می رساند و تناسب پویا را ارائه می دهد.

Xiaoxin C5 یک صندلی بسیار راحت و با دوام است که به چرخ های یونیورسال PU با توان تحمل حداکثر ظرفیت 125 کیلوگرم مجهز شده است. صندلی ارگونومیک Lenovo Xiaoxin C5 اکنون از طریق کمپین تامین مالی جمعی پیش فروش می شود. این صندلی 699 یوان (101 دلار) قیمت دارد. هنوز مشخص نیست که آیا این صندلی به بازار جهانی راه پیدا می کند یا خیر؟

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها