اتاق پرو مجازی که خرید آنلاین را آسان می کند!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

راهنماتو- شرکت امریکایی والمارت در حال راه اندازی یک اتاق پرو مجازی برای خریداران لباس است. این ابزار که قرار است این هفته راه اندازی شود، به مشتریان کمک می کند تا به صورت مجازی بررسی کنند که یک لباس در بدنشان چگونه به نظر می رسد.

این جدیدترین ویژگی است که این شرکت پس از خرید استارتاپ اتاق اتصالات مجازی Zeekit، به وب سایت خود اضافه کرده است. این خرده فروش اولین نسخه از اتاق پرو خود را در ماه مارس راه اندازی کرد. مشتریان می توانستند با استفاده از آن لباسی را انتخاب کنند که با فرم بدن، رنگ پوست و رنگ موی آنها سازگاری بیشتری دارد.

در ابتدا 50 مدل لباس و پس از آن 120  مدل برای بررسی در اتاق پر مجازی در نظر گرفته شد. خرده فروشانی مانند آمازون نیز تاکنون این نوع اتاق پرو مجازی را تجربه کرده اند. این اتاق پرو با استفاده از واقعیت افزوده، به خریداران اجازه می دهد تا ببینند یک کفش روی پای آنها چگونه به نظر می رسد. جدیدترین قابلیت والمارت از الگوریتم‌ها و فناوری یادگیری ماشینی استفاده می کند. این الگوریتم ها در ابتدا برای توسعه نقشه‌های توپوگرافی دقیق‌ مورد استفاده قرار گرفته بود.

مشتریان اکنون می توانند با استفاده از این ابزار بیش از 270000  لباس از برندهایی مانند Levi’s را به طور مجازی امتحان کنند. این وب سایت با استفاده از ابزار شخصی‌سازی شده، بدن افراد را اسکن کرده و سپس لباس انتخابی را بر روی بدن آنها قرار می دهد. مشتریان می توانند با استفاده از این ابزار حس واقعی‌تری در خصوص جنس پارچه و ظاهر آن تجربه کنند.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها