نسخه فورجی گوشی Redmi 11 Prime در راه بازار

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.1 دقیقه

راهنماتو- ردمی در حال آماده شدن برای عرضه Redmi 11 Prime 5G در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریورماه) در بازار هند است. اکنون این شرکت فاش کرده است که دستگاه دیگری به نام Redmi 11 Prime 4G نیز در همین تاریخ عرضه خواهد شد. نکته جالب توجه اینکه این دستگاه از طریق یک ساین وابسته به آمازون نیز فهرست شده که طراحی و برخی مشخصات کلیدی آن را نشان می دهد، بنابراین بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

این دستگاه Redmi 11 Prime 4G نام دارد و دارای طراحی پشتی منحنی بافت با ماژول دوربین مستطیلی است. این گوشی دارای لبه‌های صاف خواهد بود و دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور به همراه حسگر اثرانگشت در سمت راست آن قرار دارد. در جلو، دستگاه دارای حاشیه های ضخیم و یک بریدگی قطره ای برای دوربین سلفی است.

گوشی هوشمند Redmi 11 Prime 4G دارای چیپست MediaTek Helio G99 مبتنی بر گره 6 نانومتری TSMC است. این پردازنده هشت هسته ای، دو هسته با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با حداکثر فرکانس 2 گیگاهرتز خواهد داشت. علاوه بر این، مشخص شده است که دستگاه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. علاوه بر این، انتظار می رود گوشی Redmi 11 Prime یک صفحه نمایش 90 هرتزی ارائه دهد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها