نقد و بررسی ویدیویی گوشی آنر 70

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.2 دقیقه

راهنماتو- شرکت آنر در جریان نمایشگاه بین المللی IFA 2022، به طور رسمی از نسخه جهانی گوشی Honor 70 رونمایی کرد تا یک گوشی میان رده با تمرکز بر علاقمندان ولاگر را روانه بازار کند.

گوشی آنر 70، جدیدترین گوشی از سری رده بالای N محسوب می شود که از پردازنده Qualcomm Snapdragon 778G Plus در کنار حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این دستگاه همچنین از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح +Full HD و نرخ رفرش 120 هرتز استفاده می کند.

آنر 70 از یک سیستم دوربین سه گانه در عقب بهره می برد که شامل یک دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی IMX800 با دیافراگم f/1.9 همراه با یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی است که به طور همزمان به عنوان یک لنز ماکرو عمل می کند. در کنار این دو دوربین اصلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. در جلو نیز دستگاه از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می برد. قابلیت فیلمبرداری دوربین عقب شامل فیلمبرداری 4K با حالت تثبیت کننده EIS است.

این گوشی با رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید 12 عرضه می شود و نیروی خود را از یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی می گیرد که از فناوری شارژ اختصاصی 66 واتی Super Flash این شرکت پشتیبانی می کند. اکنون بیایید تا مشخصات Honor 70 را با جزئیات بیشتری در ویدیوی زیر که وبسایت فناوری GSMArena تهیه کرده، بررسی کنیم.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها