گوشی اقتصادی Moto E22i در سایت گواهینامه NBTC مشاهده شد

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.4 دقیقه

راهنماتو- موتورولا در حال آماده شدن برای معرفی چند گوشی هوشمند جدید از سری Edge در آینده نزدیک است اما به نظر می رسد که چندین راه اندازی دیگر در خارج از این خط تولید نیز وجود دارد که یکی از آنها گوشی جدید Moto E22i است که به تازگی در یک وب سایت صدور گواهینامه مشاهده شده است.

پیش از این، چندین گزارش منتشر شده بود که این مدل جدید سری E در وب سایت های گواهی FCC و TDRA دیده شده است. و اکنون، Moto E22i در پایگاه داده دیگری نیز ظاهر شده که وب سایت NBTC است. در هر سه لیست مورد اشاره، می‌توان دید که گوشی هوشمند آینده دارای شماره مدل XT2239-19 است. علاوه بر این، این لیست ها همچنین نشان می دهد که گوشی مورد بحث عرضه جهانی خواهد داشت.

بر اساس نام، می توان با خیال راحت فرض کرد که Moto E22i یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است که رده ارزان قیمت بازار را هدف قرار می دهد. اما متأسفانه، پلت فرم گواهینامه تایلندی، جزئیات دقیق دیگری را در مورد دستگاه جدید فاش نکرده است بنابراین در حال حاضر ما هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با مشخصات و طراحی آن نداریم. بجز اینکه این گواهینامه ها نشان می دهد که این مدل از اتصال 5G برخوردار نخواهد بود.

قابل ذکر است، دو شماره IMEI در FCC همچنین نشان می دهد که با پشتیبانی از دو سیم کارت وارد بازار می شود. این تمام اطلاعاتی است که ما در حال حاضر درباره گوشی اقتصادیMoto E22i  داریم، بنابراین برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بود که این دستگاه در چند وب سایت گواهینامه دیگر هم فهرست شود.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها