انتشار جدیدترین تصاویر گوشی Honor X40

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو- دیروز، شرکت آنر تایید کرد که گوشی های هوشمند سری آنر X40 را در 15 سپتامبر در چین عرضه می کند. از امروز، این برند شروع به انتشار برخی ویژگی های این گوشی ها کرده است اما همزمان، یک افشاگر قابل اعتماد دنیای فناوری، رندرهایی از این دستگاه را به اشتراک گذاشت که طراحی و برخی مشخصات آن را فاش می کند.

طبق تیزر رسمی، Honor X40 دارای یک صفحه نمایش OLED خمیده با سوراخ پانچ در مرکز است. این پنل عمق رنگ 10 بیتی را ارائه می دهد. علاوه بر این، طبق رندر به اشتراک گذاشته شده توسط این برند، قسمت بالایی دستگاه ممکن است یک بلستر مادون قرمز را در کنار میکروفون ثانویه قرار دهد.

از سوی دیگر، Digital Chat Station افشاگر مشهور دنیای فناوری، با به اشتراک گذاشتن رندرهای اندازه کامل، طراحی گوشی را به نمایش گذاشته است. تصاویر این گوشی هوشمند را با یک حلقه دوربین غول پیکر در پشت و کلیدهای تنظیم صدا و همچنین کلیدهای پاور در سمت راست به نمایش می گذارند. با وجود بزرگ بودن حلقه، این ماژول فقط دو دوربین و یک چراغ قوه LED در خود جای داده است. متأسفانه، نه افشاکننده و نه برند سازنده هنوز مشخصات دوربین ها را فاش نکرده اند.

با این همه Digital Chat Station جزئیاتی را در مورد صفحه نمایش این دستگاه منتشر کرده است. او می گوید که این گوشی از یک پنل OLED با طراحی سفارشی 6.8 اینچی استفاده می کند که توسط یک سازنده نمایشگر چینی عرضه شده است. صفحه نمایش در هر چهار طرف دارای انحنا خواهد بود. این پنل همچنین از کاهش نور PWM با فرکانس بالا، حداکثر روشنایی 800 نیت و طیف رنگی 100٪ DCI-P3 پشتیبانی می کند.

این تمام اطلاعاتی است که تاکنون در مورد گوشی آینده Honor X40 در اختیار داریم. طبق شایعات، این دستگاه با مدل آنر X40 مکس همراه خواهد بود. گفته می شود این فبلت جدید دارای صفحه نمایش LCD غول پیکر، دوربین دوگانه پشتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 40 واتی است.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها