لپ تاپ تمام لمسی لنوو YogaBook 9i 13 معرفی شد

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

گجت نیوز نوشت؛ نمایشگاه CES 2023، انتظار لپ تاپ لنوو YogaBook 9i 13 را می‌کشد. در این رندرها، ببینید چه دستگاه خاص و متمایزی است.

کمپانی Lenovo در آستانه گشایش نمایشگاه CES، از یک دوجین رونمایی کرد؛ ولی هنوز چند محصول را برای سورپرایز، پشت پرده نگه داشته است. این رویداد از تاریخ ۱۵ دی در لاس وگاس برگزار می‌شود و انتظار می‌رود لپ تاپ لنوو YogaBook 9i 13 را هم در آنجا ملاقات کنیم. در همین راستا، ایوان بلس در تازه‌ترین افشاگری خود، تصاویری از یوگا بوک جدید را منتشر کرده که نشان می‌دهند چه طراحی جذابی دارد.

lenovo-yogabook-9i-13

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش دوگانه ۱۳ اینچی و یک کیبورد جداشدنی است که می‌توانید آن را در حالت تاشده، بین دو نمایشگر قرار دهید. این طراحی بی‌شباهت به ThinkPad X1 Fold نیست؛ ولی اینجا دو صفحه نمایش مستقل از هم داریم؛ نه یک صفحه نمایش تاشو! از این تصاویر پیداست که می‌توانید دستگاه را به طرق مختلفی استفاده کنید؛ چه مانند یک لپ تاپ معمولی، چه به‌شکل کتابی با دو صفحه نمایش باز و چه به‌صورت تاشده و تبلت‌وار!

lenovo-yogabook-9i-13

در یکی از رندرها، قلم دیجیتال هم دیده می‌شود تا چیزی کم و کسر نباشد. درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون را هم به امکانات آن اضافه کنید. همچنین در لبه فوقانی، یک قسمت برآمده ناچ‌مانند وجود دارد که علاوه بر میزبانی از دوربین و سخت‌افزار فیس آنلاک، نقش یک گیره برای باز کردن لپتاپ را ایفا می‌کند. رنگ فیروزه‌ای آن هم حسابی دلربایی می‌کند؛ هر چند که باید در رنگ‌های دیگری هم وارد بازار شود. البته هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه یوگا بوک جدید لنوو در دست نیست.

 

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها