گلکسی A54 با یک چهره جدید پرچمدار روانه بازار می شود!

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

گجت نیوز نوشت؛ ظاهرا سامسونگ گلکسی ای 54 – Galaxy A54 از طراحی پریمیوم، مشابه گلکسی S23 برخوردار است. به‌عنوان یک گوشی میان رده، مشخصات فنی بدی هم ندارد.

کمپانی سامسونگ در سال 2023، جان تازه‌ای به گوشی های سری Galaxy A خواهد داد. گفته می‌شود امسال خبری از گلکسی A74 نیست؛ اما یکی از مدل‌های مورد انتظار، سامسونگ گلکسی A54 نام دارد که به‌تازگی، جزئیاتی از طراحی و مشخصات فنی آن بیرون آمده است.

در این رندرهای لو رفته، چیزی که بیشتر جلب توجه می‌کند؛ شباهت ظاهری آن با گوشی پرچمدار گلکسی S23 است. مهم‌ترین تغییر در قیاس با گلکسی  A53 را هم باید در چیدمان دوربین‌های عقب جستجو کنیم. حالا سه لنز دوربین، مستقل از هم هستند و برآمدگی جداگانه‌ای دارند.

سامسونگ گلکسی A54

صفحه نمایش گوشی هم مسطح به نظر می‌رسد. حاشیه‌های اطراف آن، نسبتا باریک هستند و دوربین سلفی، درون حفره‌ی پانچ مرکزی قرار دارد. بر اساس گزارش‌های موجود، گلکسی ای 54 یک گوشی 6.5 اینچی با پنل سوپرامولد +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز است. قدرت پردازش گوشی را تراشه اگزینوس 1380 و انرژی کارکرد آن را یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

از مشخصات لنزهای دوربین، باید به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو و دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر، فوق عریض 12 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی در پشت اشاره کنیم. در همین سه ماهه نخست سال 2023، منتظر ورود Galaxy A54 به بازارهای جهانی باشید.

 

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها