سریع‌ترین لپ تاپ‌ها برای طراحان و حرفه ای‌ها در سال ۲۰۲۲

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.3 دقیقه

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ برخی لپ تاپ‌ها در سال ۲۰۲۲ معرفی شده اند که برای طراحان و حرفه ای‌ها بسیار مناسب هستند.

وبسایت "Just Creative" گروهی از سریع‌ترین لپ تاپ‌ها را برای طراحان و حرفه ای‌ها در سال ۲۰۲۲ توصیه کرده است.

ایسوس ROG Zephyrus S۱۷

ممکن است سریع‌ترین لپ‌تاپ دنیا با قیمتی مقرون‌به‌صرفه باشد. این لپ‌تاپ گیمینگ ۱۷.۳ اینچی دارای صفحه‌کلید اپتیکال-مکانیکی کج، صدای Dolby Atmos با شش بلندگو، صفحه‌نمایش G-Sync، شاسی براق آلومینیومی و منیزیمی است و باتری آن نزدیک به ۸ ساعت دوام می‌آورد.

ایسوس ProArt Studiobook

این لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی که برای حرفه ای‌ها طراحی شده است، به واسطه دوام که گوریلا گلس ۵ و دارای سیستم خنک کننده پیشرفته در هنگام کار برای ساعات طولانی فراهم می‌کند، در این زمینه پیشرو است. این لپ تاپ، چون با چندین پورت بارگذاری شده است، اتصال آن به دستگاه‌های مختلف آسان است.

اپل MacBook Pro ۱۶

این لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگتر خود از مدل‌های قبلی متمایز می‌شود. سریع است، باتری قدرتمندی برای کار در حین حرکت دارد، بلندگو‌های آن عالی و فضای ذخیره‌سازی فراوان دارد.

ایسر Predator Triton ۵۰۰SE

دارای پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i۹، پردازنده گرافیکی لپ تاپ Nvidia GeForce RTX ۳۰۸۰ Ti و ۳۲ گیگابایت رم است.

ایسوس ROG Zephyrus Duo SE GX۵۵۱

به نظر شبیه نسخه قبلی خود است، اما مجهز به پردازنده قدرتمندتر AMD Ryzen ۹، ۵۹۰۰HX، آخرین کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX ۳۰۸۰، و دو نمایشگر، یک رزولوشن ۱۵.۶ اینچی ۱۲۰ هرتز ۴K و با صفحه نمایش لمسی دوم شیب دار بالای صفحه صفحه کلید کار می‌کند.

Dell XPS ۱۳

در میان بهترین‌های دنیا از نظر طراحی گرافیکی قرار دارد و دارای طراحی نازک و سبکی است که حمل آن را آسان می‌کند. همچنین برای طراحی گرافیکی بی دردسر به اندازه کافی قدرتمند است. همچنین دارای باتری است که به آن اجازه می‌دهد ساعت‌ها بدون نیاز به برق کار کند.

Alienware Area-۵۱m

به کسانی که به دنبال بهترین اجزا هستند، امکان انتخاب بین پردازنده‌های Core نسل هفتم و نهم اینتل را با طیف وسیعی از واحد‌های پردازش گرافیکی GeForce RTX از Nvidia ارائه می‌کند.

فضای ذخیره سازی آن بین ۱ ترابایت SSHD تا ۲ ترابایت RAID۰ SSD به اضافه ۱ ترابایت SSHD برای فایل‌ها و برنامه ها  است.

Dell XPS ۱۵، ۲-in-۱

گرافیک Radeon RX Vega M GL که به پردازنده جدید Kaby Lake G-series مجهز شده است؛ عکس‌ها، ویدیو‌ها و انیمیشن‌های شما را از صفحه نمایش ۱۵ اینچی با حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی به نمایش می‌گذارد.

 گوگل پیکسل بوک

مجهز به سیستم عامل ChromeOS است؛ اما قلمی مانند بسیاری از گزینه‌های دیگر در خط کروم بوک ارائه نمی‌کند. دارای دو درگاه Thunderbolt برای انتقال سریع فایل‌ها و اتصال لوازم جانبی، همراه با باتری قدرتمندی است که می‌تواند تا ۸ ساعت دوام بیاورد.

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها