افشا مشخصات جدیدی از آنر مجیک 5

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

گجت نیوز نوشت؛ این رندرهای لو رفته، رنگ‌بندی و طراحی پنل عقب گوشی آنر مجیک 5 – Honor Magic 5 را پیش از معرفی رسمی، نشان می‌دهند.

انتظار می‌رود در ماه آینده، شاهد رونمایی از گوشی آنر مجیک ۵ باشیم؛ از همین حالا اما بخشی از مولفه‌های طراحی این گوشی، در تصاویر زیر قابل رویت است.

این رندرها تایید می‌کنند که گوشی جدید هم مانند آنر مجیک ۴ از یک ماژول دوربین دایره‌شکل استفاده می‌کند. اجزای آن را سه دوربین با چیدمان مثلثی تشکیل می‌دهند که ظاهرا یکی از آن‌ها، لنز تله‌فوتو پریسکوپی دارد. یک فلاش LED هم در پایین آن‌ها دیده می‌شود.

افشا مشخصات جدیدی از آنر مجیک 5

درج 100X روی ماژول دوربین، به معنای پشتیبانی آن از زوم 100 برابر است. این با ادعای اخیر مدیرعامل آنر هم تطابق دارد که گفته بود سری مجیک 5 در قامت یک پرچمدار با دوربین پیشرفته، ظاهر خواهد شد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، آنر مجیک 5 یک صفحه نمایش 6.8 اینچی، احتمالا با نرخ نوسازی 120 هرتز و قابلیت تیره‌سازی PWM خواهد داشت. نام چیپست آن هم باید اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد.

برخورداری از تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب و غبار، سیستم عامل اندروید با پوسته Magic UI و پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات و شارژ وایرلس 50 وات، دیگر مشخصات منتسب به این گوشی هستند.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها