سری پرچمدار هواوی P60 با چه مشخصاتی عرضه می شود؟

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

دیجیاتو نوشت؛ هواوی P60 و P60 پرو ظاهراً قرار است با دوربین‌ها، صفحه نمایش و باتری بهبودیافته در ماه مارس، یعنی زمانی بین اواسط اسفندماه تا اوایل فروردین‌ماه در دسترس کاربران قرار بگیرند.

هواوی سری P50 را بیش از یک سال قبل رونمایی کرد که حدود ماه آگوست به بازار عرضه شد. اکنون این شرکت می‌خواهد پرچمدار جدید خود را با مشخصات ارتقایافته‌ رونمایی کند. به‌نظر می‌رسد دستگاه جدید نسبت به نسل قبلی از دوربین‌های قوی‌تر، نمایشگر بهتر و همچنین باتری قدرتمندتری بهره ببرد.

مشخصات احتمالی هواوی P60

هواوی P60 پرو احتمالاً با نمایشگر ۶.۶ اینچی اولد با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل معرفی خواهد شد؛ در‌حالی‌که هواوی P50 پرو از نمایشگر با رزولوشن ۲۷۰۰ در ۱۲۲۸ پیکسل بهره می‌برد. همچنین به‌نظر می‌رسد دستگاه جدید از پنل BOE استفاده خواهد کرد و مجهز به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز احتمالاً دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX888 جای خواهد گرفت. احتمال دارد این موبایل جدید به دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی امنی‌ویژن (OmniVision OV64B) مجهز باشد. اما مشخصات نسخه معمولی هواوی P60 احتمالاً کمی متفاوت خواهد بود و با دوربین اصلی ۵۲ مگاپیکسلی IMX789 سونی، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی سونی (IMX858) و دوربین تله ۱۶ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

سری پرچمدار هواوی P60 با چه مشخصاتی عرضه می شود؟

براساس اطلاعات فاش‌شده از سوی منابع آگاه، هواوی P60 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این در حالی است که هواوی P50 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ 4G و باتری ۴۳۶۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۶۶ وات / ۵۰ وات عرضه شد.

همچنین انتظار می‌رود که سری P60 هواوی از برخی ویژگی‌های سری میت ۵۰ مانند شیشه‌های مقاوم Kunlun بهره ببرد. این گوشی هوشمند دارای استاندارد IP68 مقاوم در برابر نفوذ گرد‌و‌غبار و آب خواهد بود.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها