راهنمای خرید پاوربانک 10 هزار میلی آمپری

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.5 دقیقه

راهنماتو-هیچ چیز برای موبایل بازها، ضدحال تر از این نیست که وسط بازی یا مکالمه با اخطار تمام شدن شارژ گوشی خود رو به رو بشوند. در چنین شرایطی است که پاوربانک ها می توانند در نقش سوپر من ظاهر شده و گوشی شما را نجات دهند.

به گزارش راهنماتو، پاوربانک ها انواع و اقسام گوناگونی دارند و از ولتاژها،ویژگی ها و برندهای متنوعی برخوردارند. در این راهنمای بازار، فقط به پاوربانک های باکیفیت و  10 هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کرده ام:

پاور بانک بی سیم مومکس(قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

شارژر

فهرست را از گران قیمت ترین پاوربانک شروع می کنیم. پاور بانک بی سیم مومکس ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که دارای یک صحفه شیشه ای شفاف و لبه فلزی مقاوم اس. این پاوربانک ویژه کاربران آیفون است و قابلیت جریان تنظیم خودکار را دارد.

این پاوربانک دارای یک صحفه سیم پیچی مغناطیسی برای اتصال وایرلس به آیفون است. فناوری موجود در پاوربانک بی سیم مومکس باعث قیمت بالای آن شده است زیرا دارای باتری سلولی لیتیوم پلیمری و تراشه هوشمند محافظ مدار داخلی است.

وزن این پاور بانک بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم است و در نشانگر LED وضعیت باتری را نشان می دهد. این پاوربانک، چهار عدد خروجی دارد. از قابلیت‌های این دستگاه می توان به امکان شارژ بی‌سیم اشاره کرد. این پاور بانک دارای صحفه شیشه سکوریت و چرم PU است.

شدت جریان خروجی این پاور بانک۱.۵ آمپر، ۲.۲ آمپر و ۳.۰ آمپر است. ولتاژ خروجی۵.۰ ولت و ولتاژ ورودی۵ ولت است. این محصول از پروتکل شارژ سریع اپل (Apple) برای اکثر مدل های این برند، نظیر آیفون ۱۲ و ۱۳ پشتیبانی می کند. وزن این پاوربانک۲۶۱ گرم است.

پاوربانک انکر مدل POWER CORE SUPER SLIM(قیمت حدودی: یک میلیون و صد هزار تومان)

شارژر انکر

وزن این پاوربانک بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم است. وضعیت باتری در این پاوربانک روی نشانگر LEDبه نمایش گذاشته می شود. این پاوربانک دو عدد درگاه خروجی دارد. محدوده ظرفیت این پاور بانک۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت است. از برترین قابلیت‌های این دستگاه می توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع  اشاره کرد. شدت جریان خروجی این پاوربانک ۳.۰ آمپر و شدت جریان ورودی۳.۰ آمپر است.ولتاژ خروجی۵.۰ ولت و ولتاژ ورودی۵ ولت است. وزن این پاوربانک برابر با ۲۱۵ گرم است.

پاوربانک شیائومی(قیمت حدودی: 760 هزار تومان)

پاوربانک شیائومی

نام آشنا بودن برند شیائومی باعث می شود که بسیاری از کاربران چشم بسته به دنبال خرید محصولات این شرکت بروند. پاوربانک هزار میلی آمپری شیائومی دارای ویژگی هایی از جمله امکان شارژ سریع و پشتیبانی از فناوری Qi است. این شارژر به سیستم قطع خودکار جریان برق نیز مجهز است.

وزن این پاوربانک در رده ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرمی رده بندی می شود و با نشانگر رنگی وضعیت باتری را به نمایش می گذارد. این شارژر فقط یک عدد درگاه خروجی دارد و محدوده ظرفیت۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعتی دارد. این شارژر از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند.

جنس بدنه این شارژر پلاستیک ABS است. شدت جریان خروجی۱.۵ آمپر،۲.۰ آمپر، ۲.۴ آمپر است. ولتاژ خروجی این شارژر ۵.۰ ولت و ولتاژ ورودی۵ ولت است و با  پشتیبانی از فناوری Qi با بسیاری از گوشی های هوشمند بازار سازگاری دارد؛ از جمله: گوشی های اپل، هواوی و سامسونگ. این شارژردارای قابلیت شارژ سریع و اتصال همزمان ۲ دستگاه به صورت باسیم و بی سیم است. نوع باتری این محصول لیتیوم پلیمری و وزن آن ۲۳۰ گرم است.

پاوربانک تسکو مدل TP 842N (قیمت حدودی: 500 هزار تومان)

تسکو

یک ویژگی فوق العاده مثبت و متمایز کننده این پاوربانک، محافظت در برابر شارژ بیش‌از‌حد است که به باتری آسیب می رساند. این شارژر در محدوده وزنی ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم قرار دارد. این پاوربانک دارای نمایشگر LED است و دو عدد درگاه خروجی دارد. محدوده ظرفیت این پاوربانک از۵  تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت است و جنس بدنه نیز پلاستیکی است.

شدت جریان خروجی۲.۱ آمپری است. شدت جریان ورودی۲.۰ آمپر و ولتاژ خروجی۵.۰ ولت است. جنس بدنه این پاوربانک از نوع پلاستیکی و نوع باتری لیتیوم پلیمری است. وزن این پاوربانک ۲۳۰ گرم است.

پاوربانک همراه فیلیپس (قیمت حدودی: 485 هزار تومان)

فلیپس

وزن این پاوربانک در رده ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم طبقه بندی می شود. وضعیت باتری نیز روی نشانگر LEDبه نمایش گذاشته می شود. این شارژر تنها یک عدد درگاه خروجی دارد. محدوده ظرفیت این پاوربانک ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت و جنس بدنه نیز پلاستیک با کیفیت بالا است.

شدت جریان خروجی۲.۱ آمپر و شدت جریان ورودی۲.۱ آمپر است. ولتاژ خروجی۵.۰ ولت و ولتاژ ورودی۵ ولت است و با سیستم عامل های اندروید و IOSسازگاری دارد. جنس بدنه این محصول پلاستیکی است. وزن این پاوربانک۲۹۰ گرم است و از فناوری شارژ ایمن یا MultiProtect برای حفاظت در برابر نوسانات جریا برق برخوردار است. این پاوربانک دارای ۲ درگاه خروجی است: یک درگاه USB و یک درگاه تایپ سی. نوع باتری این محصول لیتیومی است.

پاور بانک شیائومی مدل Redmi(قیمت حدودی: 450 هزار تومان)

پاوربانک شیائومی

محدوده وزنی این پاوربانک بین۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم است و میزان شارژ باتری روی نشانگر LED انجام می شود. تعداد درگاه خروجی این محصول دو عدد و محدوده ظرفیت آن بین۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت است و شدت جریان خروجی ۱.۰ آمپر و ۲.۱ آمپر است. ولتاژ خروجی این محصول۵.۰ ولت و ولتاژ ورودی ۵ ولت است.

این محصول با آیفون و برندهای اندرویدی سازگاری دارد. نوع باتری این محصول لیتیومی است. در بازار پاوربانک، محصولات ارزان قیمت تری هم وجود دارد اما اگر قرار باشد یک دسته بندی انجام دهیم که کیفیت را هم شامل بشود بهتر است دسته بندی خود را همینجا تمام کنیم.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها