تصاویر گلکسی S23 در گزینه های رنگی مختلف منتشر شد

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۳ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دیجیاتو نوشت؛ اگرچه کمتر از یک ماه دیگر و در 1 فوریه (12 بهمن‌ماه) از سری گلکسی S23 رونمایی می‌شود، اما همچنان شاهد انتشار رندرهای جدید آن‌ها هستیم. حالا رندرهای تازه گلکسی S23 به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که این گوشی هوشمند را در چهار رنگ مختلف به نمایش می‌گذارند.

وب‌سایت Winfuture.de همراه با یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام «رولند کوانت»، رندرهای جدید را به اشتراک گذاشته‌اند.

رندهای گلکسی S23 در چهار رنگ مختلف

طبق این رندرها، پرچمدار بعدی سامسونگ در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و صورتی/بنفش وارد بازار می‌شود که البته کره‌ای‌ها برای آن‌ها نام‌های متفاوتی را درنظر می‌گیرند. همانطور که در رندرها قابل مشاهده است، با طراحی کاملاً جدیدی روبه‌رو نیستیم و ظاهراً تنها سامسونگ کمی طراحی آن‌ها را بهبود داده است. برای مثال به‌جای قرارگیری دوربین اصلی درون یک ماژول، سنسورها به‌صورت جداگانه روی پنل پشتی به چشم می‌خورند.

گلکسی S23 در چه رنگ هایی عرضه می شود؟

در جلوی این گوشی هوشمند یک نمایشگر تخت قرار گرفته است که در بالای آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد. طبق شایعات، دوربین سلفی این پرچمدار، 12 مگاپیکسلی است. نمایشگر این دستگاه هم ظاهراً 6.1 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز خواهد بود.

روی پنل پشتی گلکسی S23 مانند مدل پلاس، دوربین اصلی سه‌گانه قرار گرفته است که براساس شایعات، سنسور اصلی‌اش 50 مگاپیکسلی است و توسط دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو همراهی می‌شود.

گلکسی S23 در چه رنگ هایی عرضه می شود؟

انتظار داریم گلکسی S23 مانند مدل پلاس و اولترا به نسخه اورکلاک‌شده تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شود. این گوشی هوشمند همچنین احتمالاً دارای یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی خواهد بود.

درنهایت طبق گزارش‌ها، این دستگاه در دو نسخه با 128/256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود که هردوی آن‌ها 8 گیگابایت رم دارند، البته ظاهراً در اکثر بازارها، نسخه 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. سرعت حافظه داخلی و رم این دستگاه نسبت به نسل قبلی افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها