بهترین مچ بندهای هوشمند یک میلیونی بازار

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.8 دقیقه

 راهنماتو-تا به حال شده خودتان مچ خودتان را بگیرید؟ مثلا وقتی چاق شده اید ناگهان در آینه به خودتان خیره شده و بگویید ای بابا وقت رژیم گرفتن رسیده؟ حقیقت این است که برای گرفتن مچ خودتان می توانید از روشهای هوشمند هم استفاده کنید و دوران روشهای سنتی به پایان رسیده است.

به گزارش راهنماتو، یک روش رایج و مناسب برای گرفتن مچ خودتان، استفاده از مچ بندهای هوشمند است. اما شاید دلتان نخواهد برای مچ بند هوشمند بیشتر از حدی مشخص هزینه کنید. درواقع مچ بندهای هوشمند در کنار مزایای زیاد، نسبت به ساعت های هوشمند، محدودیت هایی دارند، بنابراین من سعی کردم مچ بندهای هوشمند موجود در بازار را تا سقف قیمت یک میلیون تومان فهرست کنم:

مچ بند هوشمند ریل می (قیمت حدودی:380 هزار تومان)

مچ بند

از ارزان ترین محصول در فهرستمان شروع کنیم. نوع باتری این مچ بند هوشمند، لیتیوم یونی و تراکم پیکسلی صفحه نمایش۱۸۶ پیکسل بر اینچ است. رزولوشن صفحه نمایش۱۶۰ × ۸۰ پیکسل و نوع صفحه نمایش TFT LCD است و از اتصال بلوتوثی نیز برخوردار است. این مچ بند دارای حس‌گر شمارشگر ضربان قلب و شتاب‌سنج است.

صفحه نمایش این مچ بند لمسی است و در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاومت دارد. اندازه صفحه نمایش۰.۹۶ اینچ است. شارژدهی باتری تا ده روز خواهد بود. نوع قفل بند این مچ بند، سگکی ساده و جنس بند سیلیکونی است. فرم صفحه این مچ بند، مستطیلی است و برای کاربردهای روزمره مناسب است.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سنسور شتاب سنج ۳ جهته اشاره کرد. این محصول دارای استاندارد IP۶۸ و مقاومت در برابر آب، تا عمق ۱.۵ متری است و از نرم افزار Realme Link پشتیبانی می کند. این مچ بند هوشمند، قابلیت پایش ۹ فعالیت‌ ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی را دارد و از تکنولوژی یادآوری نوشیدن آب نیز برخوردار است. این محصول شارژ مستقیم به وسیله‌ی پورت USB را نیز دارد. این محصول با سیستم عامل اندروید ۵.۰ به بالا سازگاری دارد.

مچ بند هوشمند هویت مدل H1100 (قیمت حدودی: 580 هزار تومان)

مچ بند هویت

رزولوشن صفحه نمایشاین مچ بند ۱۲۸x۶۴ و نوع صفحه نمایش lcdاست. این محصول دارای صفحه نمایش لمسی است و نوع قفل بند آن نیز سگکی قلاب‌دار است. جنس بند این مچ بند هوشمند از پلی کربنات و فرم صفحه نیز مستطیلی است.

نوع کاربری این مچ بند هوشمند ورزشی و ظرفیت باتری۹۰ میلی آمپر ساعتی است. این مچ بند هوشمند با اندروید سازگاری دارد. و با طراحی اسپرت خود می تواند همزمان برای خانمها و اقاین جذاب باشد. طراحی این مچ بند به ساعت های هوشمند نیز بسیار نزدیک است.

مچ بند هوشمند آی هلث مدل AM4(قیمت حدودی: 600 هزار تومان)

مچ بند آی هلث

نوع صفحه نمایش این مچ بند هوشمند LCD و لمسی است و از اتصال بلوتوثی نیز برخوردار است. این مچ بند هوشمند دارای حسگر شتاب سنج است  این مچ بند هوشمند در برابر آب مقاومت دارد و ابعاد آن ۱۰ × ۹۹ × ۷۱ و نوع باتری  لیتیوم پلیمری است.

نوع قفل بند این مچ بند هوشمند سگکی ساده و جنس بند، سیلیکونی است. فرم صفحه دایره ای و کاربرد این مچ بند، ورزشی است. این ساعت در برابر آب تا عمق۳۰ متر مقاومت دارد و قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش فقط به قسمت وسط آن محدود می‌شود. این محصول امکان سازگاری با بلوتوث نسخه‌ی ۴، اندروید ۴.۰ به بالا و iOS ۷.۰ به بالا را نیز دارد.

مچ بند هوشمند پرووان مدل PWS02(قیمت حدودی: 640 هزار تومان)

مچ بند پرووان

مچ بند بعدی، مچ بندی است با قابلیت‌های مقاومتی مناسب از جمله مقاومت در برابر آب و گرد و غبار. رزولوشن صفحه نمایش۱۶۰×۸۰ است و نوع صفحه نمایش نیزIPS TFT LCD. همچنین این مچ بند از اتصال بلوتوثی پشتیبانی می کند. این مچ بند دارای حس‌گرهایی از جمله شمارشگر ضربان قلب است. از مهمترین قابلیت های این مچ بند هوشمند می توان به صفحه نمایش لمسی با کیفیت اشاره کرد. نوع قفل بند این ساعت از  نوع سگکی ساده و جنس بند نیز، سیلیکونی است. فرم صفحه این مچ بند بیضی است و کاربردهای روزمره را پشتیبانی می کند. ظرفیت باتری این مچ بند ۸۰ میلی آمپر ساعتی است و با سیستم عامل های اندروید و IOS سازگاری دارد.

مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6(قیمت حدودی: یک میلیون تومان)

مچ بند آنر

ظرفیت باتری این مچ بند هوشمند برابر با۱۸۰ میلی آمپر ساعت است و نوع کاربرد این محصول روزمره و ورزشی است. فرم صفحه این مچ بند، مستطیلی و جنس بند آن، سیلیکونی است. نوع قفل بند، سگکی ساده و اندازه صفحه نمایش بر اساس اینچ۱.۴۷ اینچ است.

تراکم پیکسلی صفحه نمایش۲۸۳ پیکسل بر اینچ است و از صفحه نمایش لمسی نیز برخوردار است. این مچ بند هوشمند از قابلیت هایی از جمله شمارشگر ضربان قلب و سنجشگر اکسیژن خون برخوردار است. این مچ بند هوشمند اتصال بلوتوثی نیز دارد. نوع صفحه نمایش این مچ بند،  AMOLEDو رزولوشن صفحه نمایش۱۹۴x۳۶۸ است.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها