دوربین عجیب هواوی پی 60 پرو

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

گجت نیوز نوشت؛ تصاویری از رندرهای هواوی پی ۶۰ پرو منتشر شده که طراحی متفاوت و منحصر به‌فرد آن را نشان می‌دهد. Huawei P60 Pro، تا ۲ ماه دیگر معرفی می‌شود.

شرکت گوشی‌ساز چینی هواوی مشغول کار روی توسعه گوشی‌های سری Huawei P60 است. در حالی که این کمپانی اشاره‌های کمی به این محصولات کرده، اما هرگز تصاویری از آن‌ها منتشر نشده است. اما تاکنون چند تن از افشاگران رندرهای هواوی پی ۶۰ پرو را هم منتشر کرده‌اند که البته نمی‌توان با اطمینان آن‌ها را به پرچمدار آینده هواوی نسبت داد.

رندرهایی که پیشتر منتشر شده بود از طراحی ماژول دوربین این گوشی به شکل عدد ۸ انگلیسی با یک حلقه طلایی دور سنسور دوربین پایینی خبر می‌داد. اما اکنون رندرهای جدیدی منتشر شده که طراحی متفاوتی را نسبت به آن‌ها نشان می‌دهد.

دوربین عجیب هواوی پی 60 پرو

چند روز قبل کاربری، رندرهایی از گوشی پرچمدار هواوی را منتشر کرد که این دستگاه را با یک حفره در بالای صفحه و بدون حاشیه در اطراف نشان می‌دهد. در پشت دستگاه هم یک رینگ طلایی دور سنسور دوربین چشم‌نوازی می‌کرد. اما اکنون رندرهای جدیدی که منتشر شده چینش متفاوتی از دوربین‌ها را نشان می‌دهد. یک سنسور اصلی در مرکز ماژول قرار گرفته که یک حلقه طلایی دور آن قرار دارد. یک سنسور دوربین در بالا و یک سنسور دیگر را هم می‌توانید در پایین آن ببینید. ضمناً عبارت XMAGE که مربوط به پردازنده تصویر سفارشی خود هواوی است نیز روی این ماژول حک شده است.

دوربین عجیب هواوی پی 60 پرو

بر اساس گزارش‌های قبلی این گوشی به سنسور اصلی IMG888 سونی مجهز خواهد بود که یک سنسور IMX789 نیز آن را همراهی می‌کند. هر دو این سنسورهای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی هستند و از دیافراگم متغیر نیز پشتیبانی خواهند کرد. کمتر از ۲ ماه تا رویداد بزرگ MWC بارسلونا باقی مانده است؛ جایی که هواوی از گوشی‌های پرچمدار سری پی ۶۰ خودش رونمایی می‌کند. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا آن زمان منتظر بمانیم.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها