راهنمای خرید آبمیوه گیری برقی تا 4 میلیون

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.6 دقیقه

راهنماتو-چرا باید آب میوه گیری برقی بخرید؟  اگر شما هم مثل من، این روزها درگیر سرماخوردگی هستید و مدام عطسه و سرفه می کنید، بد نیست از نسخه من پیروی کنید. در نسخه ای که من استفاده می کنم باید تا می توانید آبمیوه و مایعات بخورید و به بدنتان ویتامین برسانید. اما آبمیوه های مصنوعی هیچ فایده ای برای بدن ندارند و اتفاقا با شکر مصنوعی و مواد افزودنی سلامت شما را به خطر می اندازند.

به گزارش راهنماتو، برای افزایش سلامتی خودتان بهتر است به سراغ آبمیوه های طبیعی بروید. اما اگر فرزندان کوچک داشته باشید یا بخواهید هر روز آبمیوه بگیرید، استفاده از آبمیوه گیری های دستی بسیار دشوار به نظر می رسد و چاره ای نیست به جز این که به سراغ آبمیوه گیری های برقی بروید. در ادامه فهرست 6 آبمیوه گیری برقی موجود در بازار تا سقف 4 میلیون تومان را فهرست کرده ام:

آب میوه گیری پارس خزر مدل JC-700P(قیمت حدودی: 940 هزار تومان)

پارس خزر

از ارزان ترین آب میوه گیری فهرستمان شروع کنیم که از برند نام آشنای پارس خزر است. ابعاد این آبمیوه گیری۲۸۰ × ۱۷۰ × ۲۳۰ سانتی‌متر است و وزنی حدود۱.۷۶ گرم دارد. جنس بدنه این آب میوه گیری پلاستیکی است و به محافظ حرارتی موتور، جهت جلوگیری از سوختن موتور مجهز است. میزان آب دهی  این آب میوه گیری ۵۵ درصد وزنی میوه است و قابلیت آب گیری ۱ کیلوگرم میوه در هر مرتبه آبگیری را داراست.

حداکثر توان مصرفی این آب میوه گیری ۳۰۰ وات است و تیغه و فیلتر ضد زنگ دارد. این آب میوه گیری پایه ضد لغزش دارد و بر عکس برخی از محصولات مشابه موجود در بازار، نمی توان از این محصول انتظار چند کاره بودن داشت. این محصول فقط برایتان آب میوه می گیرد.

آب میوه گیری ناسا الکتریک مدل NS-960(قیمت حدودی یک میلیون و ششصد هزار تومان)

ناسا الکترونیک

طراحی این آب میوه گیری بسیار نوستالژیک و برگرفته از طراحی آب میوه گیری های رایج دستی در بازار است که برای مرکبات استفاده می شوند. آب میوه گیری ناسا الکتریک NS-۹۶۰ دارای موتوری قدرتمند با حداکثر توان مصرفی ۱۵۰ وات است. ترموفیوز حرارتی که به عنوان سیستم ایمنی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است، از کار کردن بیش از حد و سوختن آن جلوگیری می‌کند.

این آب مرکبات گیری یک عدد سری دارد و جنس مخزن آب میوه پلاستیکی است. جنس صافی از استیل ضد زنگ است و سیستم ضد چکه دارد. برای کار کردن با این آب میوه گیری کافی است دکمه ای را فشار دهید. روش کار با این آب میوه گیری به حدی ساده است که حتی می تواند توسط کودکان کم سن و سال نیز استفاده شود.

آب میوه گیری 4 کاره استیل ویداس مدل VIR-3613(قیمت حدودی 2 میلیون و دویست هزار تومان)

ویداس

آب میوه گیری چند کاره استیل ویداس یکی از محصولات پرکاربرد بازار است که می تواند بسیاری از نیازهای کاربران را یک جا انجام دهد. ابعاد این آب میوه گیری ۶۵۰*۲۲۰*۳۱۵ سانتی‌متر است. سایز دهانه ورودی این آب میوه گیری برای ورود یک سیب کامل هم جا دارد و از سیستم ضد چکه نیز برخوردار است.

نوع این آب میوه گیری برقی است و چند ویژگی دیگر مانند دستگاه آماده سازی غذا، مخلوط کن و آسیاب هم دارد. این محصول هم

پایه ضد لغزش دارد و جنس تیغه (صافی)، تمام استیل است و مخزن تفاله ۲ لیتری دارد. جنس پارچ مخلوط کن پیرکس است و می توان تنظیمات سرعت را بر اساس 2 سیستم تغییر داد. حداکثر توان مصرفی۱۰۰۰ وات است. جنس بدنه این آب میوه گیری از استیل است.

آب میوه گیری دسینی مدل 111(قیمت حدودی: 2 میلیون و 400 هزار تومان)

دسینی

برند دسینی نیز از شناخته شده ترین برندهای موجود در بازار محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد و اساسا نیازی به معرفی ندارد. ابعاد این آب میوه گیری ۴۳۰ x۲۵۰x۴۵۰ سانتی‌متراست.جنس بدنه این آب میوه گیری استیل .پلاستیک فشرده و حداکثر توان مصرفی آن ۸۰۰ وات است. جنس تیغه (صافی)، استیل است.

از امکانات ظاهری این محصول می توان به پایه ضد لغزش اشاره کرد. این آب میوه گیری تک کاره، از سیستم ضد چکه نیز برخوردار است.

آب میوه گیری هاردستون مدل pjp1041(قیمت حدودی: 2 میلیون و هفتصد هزار تومان)

هاردستون

آب میوه گیری هاردستون در ابعاد۳۹x۳۰x۱۹ سانتی‌متر با قابلیت‌هایی از جمله تنظیم سرعت به فروش می رسد از امکانات این آب میوه گیری می توان به سیستم ضد چکه و کارکرد چهارگانه اشاره کرد. این آب میوه گیری نیز پایه ضد لغزش دارد و سایز دهانه ورودی۸۵ میلی متری دارد.

حداکثر توان مصرفی این آب میوه گیری۱۰۰۰ وات است و جنس بدنه آن از استیل طراحی شده است. این آب میوه گیری را می توان از آب میوه گیری هایی دانست که با توجه به کارکرد بالا و ویژگی های خاص خود،  برای خانواده های پرجمعیت یا بچه دار، بسیار مناسب خواهد بود.

آب میوه گیری فیلیپس سری Viva Collection(قیمت حدودی:4 میلیون تومان)

فیلیپس

برند فیلیپس نیز با معرفی آب میوه گیری های متنوع و متعدد در بازار، تقریبا همه افراد را با بودجه های مختلف به سمت خود جذب کرده است. آب میوه گیری فیلیپس با قطر۱۷۵ و ارتفاع ۳۱۰ سانتی‌متر و جنس بدنه آلومینیوم است. از امکانات و قابلیت‌های این آب میوه گیری می توان به قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی اشاره کرد.

حداکثر توان مصرفی این محصول، ۵۰۰ وات است و مخزن تفاله داخلی دارد. جنس تیغه این محصول از استیل ضدزنگ و سایز دهانه ورودی حدود ۷۵ سانتی متر است. این آب میوه گیری دارای پایه ضد لغزش است و تک کاره محسوب می شود، یعنی به جز آب میوه گیری کار دیگری انجام نمی دهد.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها