محبوب ترین هندزفری های سامسونگ در بازار ایران

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 3.8 دقیقه

راهنماتو-برند سامسونگ از پرطرفدارترین برندهای بازار فناوری در ایران است. این برند هندزفری های محبوبی نیز تولید کرده است.

به گزارش راهنماتو، هندزفری های سامسونگ در کنار کیفیت بالا، گاهی قیمتی بالاتر از حد متوسط دارند، به خصوص هندزفری های بلوتوثی. در ادامه ۵ هندزفری محبوب بازار را معرفی می کنم:

هندزفری سامسونگ مدل EO-IG935 (قیمت حدودی: ۷۰۰ هزار تومان)

ارزان ترین هندزفری محبوب سامسونگ در بازار ایران، هندزفری سامسونگ با ۲ عدد سری اضافه با سایز های مختلف به فروش می رسد. پاسخ فرکانسی این هندزفری ۲۰ - ۲۰۰۰۰ هرتز است. وزن این هندزفری ۱۵ گرم و نوع اتصال آن با سیم است.

محبوب ترین هندزفری های سامسونگ در بازار ایران

این هندزفری دارای رابط جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است. این هندزفری برای آقایان و بانوان مناسب است و ویژگی‌های خاصی مانند کلید مدیریت میزان صدا دارد و حساسیت آن ۹۰ دسی بل است.

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Level U2(قیمت حدودی: یک میلیون و صد هزار تومان)

پاسخ فرکانسی این هندزفری ۲۰۰۰۰ هرتزی است و دو گوشی دارد. عمر باتری هدفون در حالت مکالمه، ۱۳ ساعت است و عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی ۱۸ ساعت است. وزن این هندزفری ۴۱.۵ گرم است.

محبوب ترین هندزفری های سامسونگ در بازار ایران

نسخه بلوتوث این هندزفری، ۵.۰ و نوع اتصال آن بی‌سیم است. طراحی خوب و ارگونومیک این هندزفری باعث می شود که برای ورزش بسیار مناسب باشد. این هندزفری، نگهدارنده گردنی دارد. 

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live(قیمت حدودی: ۲ میلیون و پانصد هزار تومان)

این هندزفری دارای کیس شارژ است و قطر درایور آن ۱۲ میلی‌متر است و نشانگر LED دارد. همچنین دارای دو گوشی است. عمر باتری این هندزفری در حالت مکالمه ۴.۵ ساعت، با فعال بودن ANC و ۵.۵ ساعت با خاموش بودن ANC ساعت است.عمر باتری در حالت پخش موسیقی، ۶ ساعت با فعال بودن ANC و ۸ ساعت با خاموش بودن ANC است‌.

محبوب ترین هندزفری های سامسونگ در بازار ایران

وزن این هندزفری، ۵.۶ گرم است و از نسخه بلوتوث۵.۰ برخوردار است. این هندرفری مجهز به تراشه BCM ۴۳۰۱۵ و پشتیبانی از Bixby voice wake-up است.قابلیت حذف نویز و دارا بودن سه میکروفون روی هر گوشی از دیگر ویژگی های مهم این هندزفری است. 

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro(قیمت حدودی:۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان)

نوع آهن‌ربای این هندزفری نئودیمیوم و منبع تغذیه هندزفری باتری است. این هندزفری دارای نشانگر LED با محدوده عملکرد ۱۰ متر است و دارای دو گوشی است و عمر باتری هدفون در حالت مکالمه ۵ ساعت مکالمه و در زمان خاموش بودن ANC و ۴ ساعت مکالمه در زمان روشن بودن ANC است. 

محبوب ترین هندزفری های سامسونگ در بازار ایران

عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی، ۸ ساعت، در زمان خاموش بودن ANC و ۵ ساعت پخش موسیقی در زمان روشن بودن ANC است‌.وزن این هندزفری ۶.۳ گرم است و نسخه بلوتوث۵.۰ است.

این هندزفری دارای رابط‌Bluetooth است و برای ورزش بسیار مناسب است. این هندزفری از مقاومت در برابر رطوبت و عرق نیز برخوردار است.

هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro(قیمت حدودی: ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان)

 این هندزفری دارای کابل Type-C است و سری هدفون با قطر درایور ۱۰ میلی‌متر طراحی شده است. منبع تغذیه هدفون، باتری و عمر باتری ۱۸ ساعت است و دو گوشی دارد. عمر باتری هدفون در حالت مکالمه ۳.۵ ساعت با فعال بودن ANC و ۴ ساعت با خاموش بودن ANC است‌. درگاه‌ه ارتباطی این هندزفری بلوتوث است و نسخه بلوتوث۵.۳ دارد.

محبوب ترین هندزفری های سامسونگ در بازار ایران

این هندزفری بلوتوثی دارای مقاومت در برابر پاشش آب و پشتیبانی از استاندارد IPX۷ و اسپیکر دوگانه حذف نویز فعال با صدای فراگیر ۳۶۰ با پشتیبانی از ۵.۱کانال و ۷.۱ پشتیبانی از Bixby است. 

ظرفیت باتری این هندزفری ۶۱ میلی آمپر ساعتی است. نوع اتصال این محصول بلوتوثی است و برای آقایان و بانوان مناسب است. 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها