راهنمای خرید بهترین جاروبرقی های پارس خزر

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۴ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.7 دقیقه

راهنماتو-تعارف که نداریم، قیمت جاروبرقی های خارجی زیادی بالا رفته. به حدی بالا که خرید جاروبرقی های خارجی از عهده هر کسی بر نمی آید. خدا نکند که در چنین شرایطی جاروبرقی قدیمی خانه خراب شود یا قرار باشد جهیزیه بخرید. اما نه! خیلی هم مایوس نشوید. انصافا جاروبرقی های برخی برندهای ایرانی هم ارزش خرید دارند و قیمت های قابل قبول تری نسبت به نسخه های خارجی دارند.

به گزارش راهنماتو، بین برندهای ایرانی، برند پارس خزر از قدیمی ترین ها و البته محبوب ترین هاست. نوستالژیک ترین محصول پارس خزر، پلوپزهای این شرکت است اما افزون بر پلوپز، برند پارس خزر محصولات دیگری هم دارد. از جمله جاروبرقی. قیمت جاروبرقی های پارس خزر متنوع است. اما من با فرض این که آماده اید قدرتمندترین محصولات این شرکت را خریداری کنید، پنج جاروبرقی برتر پارس خزر را برای شما گلچین کرده ام:

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W(قیمت حدودی: 3 میلیون و پانصد هزار تومان)

جاروبرقی

از ارزان قیمت ترین جاروبرقی فهرستم شروع می کنم، این مدل جاروبرقی پارس خزر دارای ولوم جهت تنظیم میزان مکش و فیلتر جریان ورودی هوا است. همچنین پاکت هوا و فیلتر اسفنجی برای جریان خروجی هوا دارد. این جاروبرقی سیم جمع کن خودکار و سه عدد چرخ دارد.

محدوده طول کابل برق این جاروبرقی ۵ تا ۱۰ متراست و محدوده توان مصرفی۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات دارد. نوع این جارو برقی کیسه دار است و ابعاد۵۲۰x۳۲۰x۲۵۰ سانتی‌متردارد.این جاروبرقی، سه نوع پاکت دائمی، یکبار مصرف و ضد آلرژی هوا دارد. قدرت موتور این جاروبرقی ۲۲۰۰وات است. وزن این جاروبرقی ۸.۲ گرم است. این جاروبرقی کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد و می تواند برای خانواده های کم جمعیت مناسب باشد.

جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W(قیمت حدودی: 4 میلیون و چهارصد هزار تومان)

جاروبرقی پارس خزر

این مدل از جاروبرقی پارس خزر دارای سیستم بسیار قوی مکش است و می توان از روی دسته لوله خرطومی وضعیت میزان مکش را کنترل کرد. این جاروبرقی دارای ۴ پاکت به است که در سه نوع دائمی، ضدآلرژی(هپا) و کاغذی استفاده می شود. این جاروبرقی مجهز به سیستم جمع کن سیم بدون استفاده از پدال(اتوماتیک)است و روی بدنه، دستگیره ای جهت حمل و نقل دارد.

این جاروبرقی، قابلیت گردش ۳۶۰ درجه لوله خرطومی دارد و  صدای بسیار کمی تولید می کند. جاروبرقی پارس خزر، سه عدد چرخ دارد و محدوده طول کابل برق۵ تا ۱۰ متری دارد. محدوده میزان صدای این جاروبرقی۷۵-۸۰ دسی بل است. محدوده توان مصرفی این جاروبرقی۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است.

این جاروبرقی کیسه دار، دارای دستگاه نمایش وضعیت و نشانگر پر بودن مخزن است و ابعاد۵۲x۳۲x۲۵ سانتی‌متر دارد. وزن این جاروبرقی۸۵۰۰ گرم است.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS(قیمت حدودی: 5 میلیون و دویست هزار تومان)

جاروبرقی قدرتمند پارس خزر

سومین مدل جاروبرقی انتخابی من، جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS است. این جاروبرقی دارای فناوری Quattro Power  و فیلتر HEPA است و قابلیت شستشو دارد. این جاروبرقی، قابلیت Double Filtration برای تصفیه کامل هوای خروجی به فضای اتاق و نشانگری برای نمایش پر شدن کیسه آشغال دارد.

این جاروبرقی، دارای برچسب انرژی Aاست و ابعاد۴۷۰x۲۷۰x۲۱۰ سانتی‌متر دارد. وزن این جاروبرقی ۵.۴ گرم و قدرت موتور آن ۲۵۰۰ وات است. طول کابل برق این جاروبرقی  ۱۴ متر است. نوع این جارو برقی کیسه دار است و محدوده توان مصرفی۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات دارد. این جاروبرقی سه چرخ دارد.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB(قیمت حدودی: 5 میلیون و سیصد هزار تومان)

جاروبرقی قدرتمند

این مدل جاروبرقی پارس خزر، دارای فناوری Quattro Power و فیلتر HEPA است. همچنین این جاروبرقی قابلیت Double Filtration برای تصفیه کامل هوای خروجی به فضای اتاق را داراست. این جاروبرقی یک نشانگر ویژه برای نمایش پر شدن کیسه آشغال دارد. محدوده طول کابل برق این جاروبرقی۱۰ تا ۱۵ متر و محدوده توان مصرفی آن ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است.

این جاروبرقی از نوع کیسه دار است و در ابعاد۴۷۰x۲۷۰x۲۱۰ سانتی‌متر طراحی شده. این جاروبرقی، سیم جمع کن خودکار دارد و از نشانگر پر بودن مخزن نیز برخوردار است. طول کابل برق این جاروبرقی ۱۴ متر، قدرت موتور۲۴۰۰ و وزن۵۴۰۰ گرم دارد.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo-2500N(قیمت حدودی: 5 میلیون و هشتصد هزار تومان)

مکش بالای جاروبرقی

گران قیمت ترین جاروبرقی فهرست من ابعادی برابر  ۴۷۰x۲۷۰x۲۱۰ سانتی‌متر دارد. این جاروبرقی از نوع کیسه دار است و محدوده طول کابل برق۱۰ تا ۱۵ متری دارد. نوع فیلتر خروجی این جاروبرقی HEPA است و وزنی برابر با ۵۴۰۰ گرم است. این مدل جاروبرقی پارس خزر، نشانگر پر بودن مخزن دارد.

طول کابل برق این جاروبرقی ۱۵ متر و قدرت موتور آن۲۴۰۰ وات است و با توجه به قیمت بالایی که نسبت به سایر گزینه ها دارد می تواند برای افرادی مناسب باشد که به دنبال بالاترین کیفیت ممکن می گردند و البته از جاروبرقی زیاد استفاده می کنند و نگران استهلاک زودهنگا جاروبرقی خود هستند.

 

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها