افشای مشخصات جدید هواوی پی 60 پرو پیش از معرفی رسمی

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۴ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

دیجیاتو نوشت؛ سری هواوی P60 احتمالاً در ماه مارس (اسفندماه یا اوایل فروردین‌ماه) معرفی می‌شود. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، برخی مشخصات نسخه پروی این سری به اشتراک گذاشته شده است که از تجهیز این موبایل جدید به جدیدترین چیپست کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خبر می‌دهد؛ البته نسخه 4G و نه 5G آن.

با وجودی که هنوز بیش از یک ماه به تاریخ معرفی احتمالی موبایل جدید چینی‌ها باقی مانده است، در فضای مجازی توسط یکی از منابع آگاه بازار به اشتراک گذاشته شده است.

مشخصات احتمالی هواوی P60 پرو

براساس اطلاعات مندرج در برگه مشخصات فنی لورفته هواوی P60 پرو، ظاهراً این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۶ اینچی اولد با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۴۴۰ پیکسل رونمایی خواهد شد. برگه مشخصات فنی تأیید می‌کند که این موبایل از شارژ ۱۰۰ وات سیمی و ۵۰ وات بی‌سیم که پیش‌تر نیز شایعه‌هایی در مورد آن منتشر شده بود، پشتیبانی خواهد کرد.

هواوی پی 60 پرو

همچنین با توجه به اطلاعات فاش‌شده از سوی این منبع آگاه، انتظار می‌رود موبایل جدید از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره ببرد.

به‌نظر می‌رسد موبایل جدید با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX888 در دسترس کاربران قرار بگیرد. در کنار بهره‌مندی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، این گوشی هوشمند مجهز به دوربین تله فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B خواهد بود.

از دیگر مشخصات هواوی P60 پرو می‌توان به استاندارد IP68 و سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 اشاره کرد. گفتنی است که اطلاعات فاش‌شده در مورد این موبایل جدید، هنور به‌صورت رسمی توسط هواوی تأیید یا رد نشده است. باید دید هواوی قصد دارد این گوشی هوشمند را با چه مشخصات و قیمتی به بازار عرضه کند. همچنین طبق رندرها، ظاهراً هواوی P60 طراحی دوربین کاملاً متفاوتی نسبت به گوشی P50 خواهد داشت.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها