راهنمای خرید ارزان ترین مایکروویوهای ال جی

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۴ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.2 دقیقه

راهنماتو-اگر روزی موفق شدید ماجرای شباهت و تفاوت بروجرد و بجنورد و بیرجند را حل کنید، احتمالا مسئله مایکروویو و مایکروفر نیز برای شما حل خواهد شد. بسیاری از افراد نمی دانند که آن چه در خانه های خود دارند و مدام استفاده می کنند، درواقع مایکروویو است، نه مایکروفر. اما از مرحله مایکروفرو و مایکروویو که بگذریم، نکته مهمتر این است که اصلا چه مایکروویوی بخریم؟

به گزارش راهنماتو، یکی از اولین و مهمترین برندهایی که هنگام خرید مایکروویو به ذهن افراد می رسد، ال جی است. برند ال جی در زمینه تولید مایکرویو بسیار محبوب و شناخته شده است، اما مسئله قیمت مایکروویوهای ال جی تبدیل به یک چالش جدی برای خریداران شده است. برخی مایکروویوهای ال جی تا 60 میلیون تومان قیمت دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتم برخی از ارزان ترین مایکروویوهای ال جی را که ارزش خرید دارند به شما معرفی کنم:

مایکروویو ال جی مدل MG-2313S(قیمت حدودی: 8 میلیون تومان)

مایکروویو

ارزان قیمت ترین مایکروویو در فهرست من مایکروویو 23 لیتری ال جی است. این مدل مایکروویو دارای منوی غذاهای ملل است و 4 برنامه ویژه هم برای یخ زدایی دارد. خبر خوب برای افرادی که به رنگ نقره ای در لوازم خانگی علاقه مندند این است که این مایکروفر، در رنگ ای قابل خرید است.

این مدل مایکروویو، قابلیت یخ زدایی سریع دارد و از تایمر آشپزخانه نیز برخوردار است. همچنین این مایکروویو دارای برنامه گرم نگه داشتن غذا است که می تواند برای افرادی که عادت دارند با تاخیر نسبت به دیگر اعضای خانواده غذا بخورند، مفید باشد.

مایکروویو ال جی مدل MG-4012WM(قیمت حدودی: 9 میلیون و هفتصد هزار تومان)

13

دومین مدل مایکروویو ال جی که در فهرست من جای گرفته، مایکرووی است که حدود 10 میلیون تومان قیمت دارد. این مایکروویو، 10 برنامه پخت خودکار غذاهای بین الملل در حافظه دارد و برای افرادی که علاقه مند به طبخ غذاهای خارجی هستند، مناسب است. همچنین این مایکروویو دارای 4 برنامه یخ زدایی و یخ زدایی سریع است.

این مایکروویو در رنگ سفید قابل خریداری است و برای استفاده در خانواده های کم جمعیت کاملا کاربردی است. اگر این مایکروویو را بخرید و تنبلی نکنید می توانید امیدوار باشید که پس از مدتی یک آشپز بین المللی خوب باشید.  

مایکروویو ال جی مدل MG44S(قیمت حدودی:13 میلیون تومان)

سولاذر

ارتفاع این مایکروویو290میلی‌ متر و پهنای آن 490میلی‌ متراست.توان این مایکروویو1300وات است و 20 برنامه پخت اتوماتیک دارد. این مایکروویو صفحه نمایش LEDو برنامه پخت غذاهای بین الملل را نیز دارد. از دیگر ویژگی های این مایکروویو می توان به برنامه پخت غذاهای بین الملل، سیستم یخ زدایی خودکار گوشت، مرغ، ماهی و نان اشاره کرد. این مایکروویو، ظرفیت30 لیتری و وزن23کیلوگرمی دارد.

این مایکروویو دقیقا در حد وسط قیمت مایکروویوهای فهرست من قرار دارد و اتفاقا به لحاظ ویژگی ها نیز در حد وسط قرار دارد.اگر حاضرید برای مایکروویو بیش از ده میلیون تومان هزینه کنید، این گزینه را می توان بین بهترین ها قرار داد.

مایکروویو ال جی مدل SC-3246SCR(قیمت حدودی: 15 میلیون تومان)

مایکروویو lg

این مایکروویو نقره ای رنگ ال جی  نسبت به فرهای برقی، 40% صرفه جویی در مصرف برق نسیت به فر برقی دارد. در این مایکروویو، امکان پخت با 5 روش مختلف (مایکروویو، گریل، کانوکشن، پخت با بخار، پخت ترکیبی) وجود دارد. این مایکروویو دارای جوجه گردان و کباب گردان است.

این مایکروویو، امکاناتی مانند پخت نوری و سیستم تنطیم خودکار سرعت فن و ظرف مخصوص برشته کردن و بریان کردن دارد. فضای داخلی این مایکروویو،  تمام استیل ضد زنگ است و می تواند غذاها را بخارپز کند، البته منوی طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی را نیز دارد.

صفحه نمایش این مایکروویو از نوع LCD است و ظرفیت32 لیتری دارد. نوع صفحه کلید این مایکروویو، مکانیکی و نوع نصب آن روکار است.

مایکروویو ال جی مدل MC62WCR(قیمت حدودی: 16 میلیون تومان)

مایکروویو ال جی

این مایکروویو ال جی نیز از مایکروویوهای پرطرفدار ال جی در بازار محسوب می شود. برنامه پخت این مایکروویو ترکیبی است و جنس بدنه فلزی دارد. این مایکروویو دارای سینی شیشه ای گردان است و سیستم سولار کانوکشن مجهز به پخت نوری دارد.سیستم پخت یکنواخت، سیستم تنظیم خودکار سرعت فن کانوکشن براساس نوع پخت از دیگر ویژگی های این مایکروویو است.

این مایکروویو دارای 33 برنامه ایرانی و فرنگی و سیستم کنترل دقیق گریل است. ظرفیت این مایکروویو 32 لیتری است و گریل هم دارد.وزن این مایکروویو نیز حدود 20 کیلوگرم است. اگرچه قیمت این مایکروویو نسبت به مایکروویوهای دیگر بالاتر است، اما به لحاظ کیفیت و خدمات نیز یک جهش قابل توجه دارد.

مایکروویو ال جی MG44(قیمت حدودی: 16 میلیون و هشتصد هزار تومان)

ماکرو

ارتفاع این مایکروویو 31 سانتی‌متر است و جنس محفظه داخلی آن نیز استیل است. جهت باز شدن درب این مایکروویو از راست به چپ است و در رنگ سفید با این قیمت به فروش می رسد. این مایکروویو 3 روش پخت دارد(گریل، مایکروویو، پخت ترکیبی) از دیگر برنامه های این مایکروویو می توان به 6 برنامه پخت خودکار غذا اشاره کرد. این مایکروویو دارای 4 برنامه یخ زدایی هم هست.

طول این مایکروویو45 سانتی‌متر عرض آن 51 سانتی‌متر و ظرفیت آن نیز 30 لیتر است. این مایکرویوی دارای برنامه پخت غذاهای ملل است و مصرف برق برابر با 900 وات دارد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها