راهنمای خرید بهترین پاوربانک های 20 هزار میلی آمپر ساعتی

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۵ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.6 دقیقه

راهنماتو-اگر معتاد موبایلتان هستید و لحظه ای از بازی و چک کردن پیام های خود در شبکه های اجتماعی غافل نمی شوید، حتما با مشکل کاهش یا اتمام ناگهانی باتری گوشی خود رو به رو شده اید. برای حل این مشکل، یکی از بهترین راهها، خرید یک پاوربانک است.

به گزارش راهنماتو، برای خرید پاوربانک گزینه های متعددی وجود دارد اما امروز قرار است پاوربانک های 20 هزار میلی آمپر ساعتی را معرفی کنم که همزمان کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند. البته که در بازار فناوری تنوع پاوربانک های 20 هزار میلی آمپر ساعتی بسیار بالا است. گزینه های ارزان قیمت تر هم کم نیست، اما دلیل این که من این پاوربانک ها را انتخاب کردم، این است که نسبت به سایر پاوربانک ها با کسفیت ترو بین خریداران نیز محبوب تر هستند.  

پاوربانک انکر مدل A1284 (قیمت حدودی: 3 میلیون و ششصد هزار تومان)

پاوربانک انکر

این پاوربانک گران قیمت ترین پاوربانک موجود در فهرست من است. این مدل پاوربانک انکر دارای قابلیت نمایش میزان شارژ باتری و نشانگر LEDاست و دو عدد درگاه خروجی دارد.

شدت جریان خروجی این پاوربانک ۲.۴ آمپر و شدت جریان ورودی۳.۰ آمپر است. ولتاژ خروجی۵.۰ ولت و ولتاژ ورودی۵ ولت است. این شارژر با انواع موبایل،  تبلت و لپتاب سازگاری دارد. جنس بدنه این پاوربانک پلاستیکی است و از باتری لیتیوم یونی برخوردار است. وزن این پاوربانک هم ۳۴۶ گرم است. اگرچه این پاوربانک گران قیمت ترین گزینه در فهرت من است، اما بهتر است سایر گزینه ها را هم نگاه کنید و در تصمیم گیری عجله نکنید.

پاوربانک بلکین مدل BPB002btBK(قیمت حدودی: 2 میلیون و هشتصد هزار تومان)

پاوربانک بلینکن

این پاوربانک ۲ خروجی شارژ/ ۱ USB-A و ۱ USB-C دارد و امکان شارژ سریع پاوربانک با خروجی USB-C را نیز دارد. این پاوربانک کمی سنگین است و وزنی بیشتر از ۴۰۰ گرم دارد. این پاوربانک برای نمایش میزان شارژ باتری از نشانگر LED برخوردار است و دو عدد درگاه خروجی دارد.

ولتاژ خروجی این پاوربانک۵.۰ ولت و ولتاژ ورودی۵ ولت است. این محصول با تمامی دستگاههای موبایل سازگاری دارد. وزن این پاوربانک حدود ۵۰۰ گرم است. پاوربانک بلینکن را می توان از پاوربانک هایی دانست که برای هر کاربر پر مصرفی کاربردی خواهد بود.

پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300(قیمت حدودی: 2 میلیون و چهارصد هزار تومان)

پاوربانک سامسونگ

اگر از طرفداران برند سامسونگ هستید این پاوربانک مخصوص شما است. این پاوربانک سامسونگ، دو عدد درگاه خروجی و محدوده ظرفیت۱۷۰۰۱ تا ۲۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد.

از قابلیت‌های این دستگاه می توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD) اشاره کرد. جنس بدنه این پاوربانک، فلزی و شدت جریان ورودی۳.۰ آمپر است. ولتاژ خروجی این پاوربانک نیز۵.۰ ولت است. این پاوربانک با گوشی موبایل و تبلت سازگار است و وزن۳۹۲ گرمی دارد.

پاوربانک شیائومی مدل PB2050SZM(قیمت حدودی: یک میلیون و هشتصد هزار تومان)

پاوربانک شیائومی

حالا که یک پاوربانک از برند سامسونگ را معرفی کردم، وقت ان است که یک پاوربانک هم از برند شیائومی را به شما معرفی کنم. این پاوربانک دارای گزینه نمایش میزان شارژ باتری در این محصول از طریق نشانگر LED است و سه عدد  درگاه خروجی دارد. این پاوربانک از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)پشتبانی می کند. ولتاژ خروجی۲۰ ولت و ولتاژ ورودی۵ ولتی دارد. این پاوربانک با تمام گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها، لپ‌تاپ و مک‌بوک، نینتندو و ...سازگاری دارد. نوع باتری این پاوربانک، لیتیوم پلیمری است و وزن۴۳۰ گرمی دارد.

پاوربانک فیلیپس مدل DLP1720QB PD (قیمت حدودی: 985 هزار تومان)

پاوربانک فیلیپس

حالا که در حال معرفی پاوربانک هایی از برندهای شناخته شده هستیم وقتش رسیده به پاوربانکی از برند فیلیپس بپردازیم.این پاوربانک دارای گزینه نمایش میزان شارژ باتری از طریق نشانگرLEDاست. این پاوربانک دارای سه درگاه خروجی است و شدت جریان خروجی۰.۵ آمپری است. ولتاژ خروجی این پاوربانک ۱۸ ولت و ولتاژ ورودی۵ ولت است.

این پاوربانک فیلیپس با انواع دستگاهها سازگاری دارد و جنس بدنه این پاوربانک، پلاستیکی است. پاوربانک دو هزار میلی آمپری فیلیپس حدود سیصد گرم وزن دارد.

پاوربانک شیائومی مدل redmi 2022(قیمت حدودی: 700 هزار تومان)

شیائومی

نوبتی هم باشد، نوبت می رسد به آخرین پاوربانک در فهرست من و دومین پاوربانک از برند شیائومی. این پاوربانک دارای نشانگر LED برای نحوه نمایش میزان شارژ باتری است و چهاردرگاه خروجی دارد. شدت جریان خروجی این پاوربانک، ۲.۱ آمپری است و برای استفاده در تبلت و موبایل کاربردی است.

ولتاژ خروجی این پاوربانک ۵.۱ ولت و ولتاژ ورودی آن۵.۱ ولت است و جنس بدنه پلاستیکی است.نوع باتری این پاوربانک لیتیوم پلیمری و وزن آن حدود۴۵۰ گرم است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها