راهنمای خرید پرفروش ترین یخچال فریزرهای امرسان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۵ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.8 دقیقه

راهنماتو-همانطور که هیچ گرانی بی علت نیست هیچ محبوبیتی هم بی حکمت نیست. یکی از روشهایی که برخی از افراد برای خرید کالایی مشخص استفاده می کنند این است که وضعیت فروش آن محصول را بررسی می کنند و اگر محصولی پرفروش باشد، بیشتر برای خرید آن مشتاق می شوند. این روش، یک روش امن است، چون درواقع وقتی که یک محصول پرفروش است، احتمالا کیفیت خوبی دارد.

به گزارش راهنماتو، برای خرید یخچال فریزرهای امرسان کار سختی پیش رو ندارید، چون از برندهای محبوب بازار محسوب می شود و البته نمایندگی های متعددی نیز در سراسر ایران دارد. یخچال فریزرهای امرسان از تنوع بالایی نیز برخوردارند. با این شرایط، انتخاب یک یخچال فریزر مناسب، کار سختی نخواهد بود. من این کار را با نوشتن فهرستی از محبوب ترین یخچال فریزرهای امرسان با ظرفیت ها و ویژگی های متنوع، ساده تر کرده ام:

یخچال و فریزر 11 فوت امرسان مدل TF11T220(قیمت حدودی: 7 میلیون و هشتصد هزار تومان)

یخچال امرسان

از ارزان قیمت ترین یخچال فریزر فهرستم شروع می کنم. نمودار مصرف انرژی این یخچال فریزر A++است. در این یخچال فریزر، فریزر بالا قرار دارد. وزن یخچال ۵۳ کیلوگرم است و برفک نمی زند. گنجایش یخچال۱۵۰ لیتر و گنجایش فریزر۶۳ لیتر است. بنابراین گنجایش کل این یخچال فریرزر ۲۱۳ لیتر است. گنجایش کل این یخچال ۱۱ فوت است.

ارتفاع این یخچال ۱۴۰ سانتی‌متر، عمق آن، ۶۸ سانتی‌متر، پهنا۶۰ سانتی متر و محدوده گنجایش کل به لیتر۱۵۱ تا ۲۵۰ لیتر است. این یخچال فریزر، در بخش یخچال، سه طبقه و یک کشو دارد.تعداد طبقات فریزر دو عدد است و کشو ندارد. یخچال فریزر در این ابعاد برای زندگی مجردی بسیار مناسب محسوب می شود.

یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T-M(قیمت حدودی: 8 میلیون و دویست هزار تومان)

یخچال و فریزر

نمودار مصرف انرژی این یخچال و فریزر 14 فوتی امرسان A+است. وزن این یخچال و فریزر۶۸.۵ کیلوگرم  و گنجایش یخچال۲۲۳لیتر و گنجایش فریز۷۰ لیتر است. گنجایش کل این یخچال و فریزر ۲۹۳ لیتر است. این یخچال و فریزر چهارده فوتی است و برای خانه های نقلی مناسب است.

ارتفاع این یخچال و فریزر۱۶۲.۵ سانتی‌متر و عمق آن۶۸.۵ سانتی‌متر است. محدوده گنجایش کل این یخچال و فریزر به لیتر۲۵۱ تا ۳۳۰ لیتر است و سه طبقه یخچال دارد. این یخچال و فریزر یک کشو نیز دارد.جهت باز شدن درب یخچال از راست و تعداد طبقات فریزر، دو عدد است و فریزر آن نیز هیچ کشویی ندارد.

یخچال و فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T350(قیمت حدودی: 9 میلیون تومان)

یخچال

نمودار مصرف انرژی در این یخچال و فریزر Aاست و وزن آن ۶۹ کیلوگرم است. این یخچال و فریزر ضد برفک است و گنجایش یخچال آن برابر با ۲۵۵ لیتر و گنجایش فریزر نیز ۸۰ لیتر است. گنجایش کل این یخچال و فریزر به لیتر۳۳۵ لیتر است. گنجایش کل این یخچال و فریزر۱۷ فوت است.

ارتفاع این یخچال و فریزر ۱۷۴۰ سانتی‌متر و عمق آن نیز۶۶۰ سانتی‌متر است. یخچال ۴ طبقه و دو عدد کشو دارد. فریزر نیز دو طبقه ای است و یک کشو هم دارد. طبیعتا با توجه به افزایش ظرفیت این یخچال و فریزر می توان حدس زد که برای زوج های جوان هم مناسب است.

یخچال و فریزر 20 فوت امرسان مدل BFN20D321(قیمت حدودی: 12 میلیون تومان)

فریزر

چهارمین گزینه پرفروش امرسان، این مدل یخچال و فریزر است که با نمودار مصرف انرژی Aبه فروش می رسد. وزن این یخچال و فریزر حدود ۷۷ کیلوگرم است و در برابر برفک مقاومت دارد. گنجایش یخچال۲۳۰ لیتر است و گنجایش فریزر نیز برابر ۷۷ لیتر است. بنابراین گنجایش کل یخچال و فریزر ۳۰۷ لیتر است.گنجایش کل این یخچال، ۲۰فوت است. ارتفاع این یخچال  ۱۹۲سانتی‌متر و عمق آن ۶۸ سانتی‌متر است. بخش یخچال این محصول دارای نمایشگر است. تعداد طبقات یخچال۴ عدد و تعداد طبقات درب یخچال نیز دو عدد است و دو کشو هم دارد. جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست است. این یخچال دارای قفل کودک و آب سردکن است و مجهز به قفل کودک و سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی است.از دیگر ویژگی های مثبت این یخچال و فریزر می توان به سیستم عیب یاب هوشمند نیز اشاره کرد.

یخچال و فریزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D-M/TP(قیمت حدودی: 12 میلیون و ششصد هزار تومان)

فریزر امرسان

نمودار مصرف انرژی این یخچال و فریزر A است.وزن این یخچال و فریزر ۸۰.۵ کیلوگرم است و در برابر برفک زدن مقاومت دارد. گنجایش یخچال۲۴۸ لیتر و گنجایش فریز۸۹ لیتر است. گنجایش کل یخچال و فریزر برابر با ۳۴۵ لیتر است. ارتفاع این یخچال و فریزر ۱۹۸.۵ سانتی‌متر و عمق آن ۶۸.۵ سانتی‌متر است. تعداد طبقات یخچال۴ عدد است و ۴ عدد کشو نیز در درب یخچال وجود دارد. یخچال شامل دو عدد کشو هم می شود.

از سایر ویژگی‌های یخچال می توان به طبقاتی  از شیشه نشکن، جاتخم مرغی و آب سردکن اشاره کنیم. تعداد طبقات فریزر یک عدد است و چهار کشو هم دارد. جهت باز شدن درب فریزر به سمت راست است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها