راهنمای خرید بهترین شوینده لباس کودک و نوزاد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۶ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 6.8 دقیقه

راهنماتو- کودکان و نوزادان پوست بسیار حساسی دارند. از آنجایی که بدن آنها دائما با لباس در تماس است، اولین کاری که برای مراقبت از پوست لطیف آنها باید انجام دهیم، استفاده از یک شوینده مناسب لباس است. آکادمی پزشکی اطفال آمریکا توصیه می کند پیش از این که برای اولین بار یک لباس را تن نوزادتان کنید، حتما آن را بشویید.

به گزارش راهنماتو، ممکن است از خود بپرسید: بهترین شوینده لباسشویی برای نوزادان چیست؟ همانطور که می دانید، شستشوی همه نوع لباس به یک باره در ماشین لباسشویی کار صحیحی نیست. همانطور که نباید لباس های مشکی و دیگر لباس ها را همزمان درون ماشین لباسشویی بشوییم، شستشوی همزمان لباس کودک با لباس های دیگر اعضای خانواده نیز نباید انجام شود.

شوینده های استاندارد لباسشویی حاوی مواد شیمیایی و عطرهایی هستند که می توانند پوست حساس کودکان را تحریک کنند. همچنین اگر یکی از افراد خانواده مبتلا به اگزما باشد یا حساسیت پوستی باشد، در صورت شستشوی همزمان لباس ها، به احتمال زیاد کودک شما نیز به آن مبتلا خواهد شد. شوینده های مخصوص لباس کودک معمولا بدون بو، گیاهی، بدون مواد شیمیایی، فاقد سفید کننده و ضد حساسیت هستند. ما در این مطلب قصد داریم ده مورد از بهترین شوینده های لباس کودکان و نوزادان را به شما معرفی کنیم:

1- مایع لباسشویی کودک فیروز مدل Blue و Pink مقدار 2000 گرم (قیمت: 115,000 تومان)

این دو مایع لباسشویی حاوی نرم کننده و ضد حساسیت بوده و رایحه ای بسیار ملایم و ماندگار دارند. از قابلیت های آنها می توان به  لکه زدایی فوق قوی، ضد عفونی کننده و حفظ دوام بیشتر پارچه اشاره کرد. این شوینده ها مناسب شستشو با ماشین لباسشویی می باشد. قیمت هر کدام از این دو مایع لباسشویی 115,000 تومان می باشد.

مایع لباسشویی کودک فیروز مدل Blue و Pink مقدار 2000 گرم

2- مایع لباسشویی آبی و صورتی اکتیو مخصوص کودک حجم 1500 میلی لیتر (قیمت: 66,000 تومان)

مایع لباسشویی مخصوص کودک اکتیو در دو نوع آبی و صورتی ارائه می شود. این دو با برخورداری از Hypoallergenic از ایجاد حساسیت، خارش و قرمزی در پوست لطیف کودکان جلوگیری کرده و به دلیل داشتن آنزیم ویژه، از باقی ماندن آلودگی و جای لکه بر روی لباس فرزند دلبندتان جلوگیری می کنند. این دو حاوی نرم کننده بوده و  علاوه بر لطافت، مانع تغییر شکل و سایز لباس کودک می شوند. هر دو این شوینده ها دارای رایحه گل های بهاری بوده و مناسب شستشو با ماشین لباسشویی می باشند. هر کدام از این مدل ها 66,000 تومان قیمت دارند.

مایع لباسشویی آبی و صورتی اکتیو مخصوص کودک حجم 1500 میلی لیتر

3- پودر صابون فیروز مخصوص ماشین لباسشویی وزن 400 گرم (قیمت: 41,800 تومان)

پودر صابون مخصوص ماشین لباسشویی فیروز از روغن‎های گیاهی و حیوانی تهیه شده و فاقد هر گونه ماده حساسیت زا می باشد. قدرت شویندگی پودرهای صابون حدود دو برابر سایر شوینده های پودری می باشد. این پودر نیازی به هیچ گونه نرم کننده نداشته و آسیب کمتری به الیاف پارچه وارد می کند. از قابلیت های این محصول می توان به قدرت پاک کنندگی بالا برای زدودن لکه های چربی و دوده، حل شدن سریع در آب و برخورداری از عصاره نارگیل اشاره کرد. پودر صابون بهترین محصول برای شستشوی لباس های کودکان و نوزادان، لباس های پشمی، پرده های توری و البسه ظریف می باشد.

پودر صابون فیروز مخصوص ماشین لباسشویی وزن 400 گرم

4- پودر صابون فیروز مخصوص شستشو با دست وزن 400 گرم (قیمت: 48,800 تومان)

این محصول از روغن‎های گیاهی و حیوانی تهیه شده و فاقد هر گونه ماده حساسیت زا می باشد. قدرت شویندگی دوبرابر سایر شوینده های پودری دارد و احتیاجی به نرم کننده ندارد. این پودر صابون از آسیب رسیدن به پارچه جلوگیری کرده و برای شستشو از طریق دست و ماشین های دستی مناسب می باشد. پودر صابون بهترین محصول برای شستشوی لباس های کودکان و نوزادان، لباس های پشمی، پرده های توری و البسه ظریف می باشد.

پودر صابون فیروز مخصوص شستشو با دست وزن 400 گرم

5- صابون لباسشویی فیروز بسته 4 عددی (قیمت: 51,000 تومان)

این صابون حاوی روغن نارگیل، روغن پالم، تالو، هیدروکسید سدیم و رایحه نارگیل بوده و برای شستشوی لباس کودک و نوزاد، لباس زیر، لباس های نخی، الیاف پنبه ای، پارچه سفید، پرده‌های توری‌، ملحفه و لباس‌های پشمی مناسب است. صابون لباسشویی فیروز برای شستشو از طریق دست و ماشین های دستی مناسب است.

صابون لباسشویی فیروز بسته 4 عددی

6- مایع لباسشویی نوزاد و کودک پینو بیبی مدل PINK وزن 1000 گرم (قیمت: 80,000 تومان)

این مایع لباسشویی با برخورداری از قدرت لکه بری بالا، قادر است سخت ترین لکه ها (مانند میوه، چای و ...) را از بین ببرد. این محصول مخصوص شستشوی لباس، ملحفه و لوازام پارچه ای نوزادان می باشد. برخورداری از پلیمر‌های پایدار کننده رنگ در این محصول، از تغییر رنگ پارچه و پخش شدن رنگ ها در حین شستشو جلوگیری می کند. همچنین لباس ها را بسیار نرم و لطیف می کند. این شوینده ضد آلرژی و حساسیت بوده و فاقد رنگ و مواد نگهداره ی مضر مانند فرمالین می‌باشد و رایحه ای بسیار ملایم و دلپذیر دارد.

مایع لباسشویی نوزاد و کودک پینو بیبی مدل PINK وزن 1000 گرم

7- مايع لباسشويی امو مدل Baby وزن 1.1 کيلوگرم (قیمت: 77,000 تومان)

این مایع لباسشویی دارای رایحه ای ملایم و فاقد آنزیم و رنگ بوده و به دلیل برخورداری از خاصیت هایپوآلرژنیک هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند. همچنین یک ضد عفونی کننده قوی با خاصیت چربی زدایی و لکه زدایی بوده و از رنگ لباس ها بخوبی محافظت می کند. این محصول مناسب شستشو از طریق ماشین لباسشویی می باشد.

مایع لباسشویی امو مدل Baby وزن 1.1 کیلوگرم

8- مایع لباسشویی کودک هوم کر مدل Improved Formula وزن 1000 گرم (قیمت: 45,000 تومان)

این مایع لباسشویی قدرت پاک‌کنندگی و لکه بری بالایی داشته و فاقد آنزیم های آزاردهنده پوست می باشد. همچنین دارای خاصیت ضد حساسیت و ضد عفونی کننده پوست می باشد. از این شوینده می توان برای شستشوی انواع لباسهای کودکان، اشیاء مرتبط با کودک، پرده، پارچه و لباس های حساس استفاده کرد. این محصول حاوی نرم کننده بوده و لباس ها را نرم و لطیف می کند.

مایع لباسشویی کودک هوم کر مدل Improved Formula وزن 1000 گرم

9- مایع لباسشویی کودک مالوچسکا مدل 01 حجم 1 لیتر (قیمت: 137,000 تومان)

 این مایع لباسشویی بدون نیاز به استفاده از هیچ گونه پودر یا مکمل لباس های کودکان و نوزادان را بخوبی تمیز و ضدعفونی می کند. این محصول دارای  استاندارد he (شستشو در آب سرد و مدت زمان و برنامه های اکونومیک ماشین لباسشویی) می باشد. مایع لباسشویی کودک مالوچسکا نیازی به نرم کننده نداشته و از اسانس ضد حساسیت برای افراد و پوستهای حساس برخوردار می باشد.

مایع لباسشویی کودک مالوچسکا مدل 01 حجم 1 لیتر

10- مایع لباسشویی کودک مالوچسکا مدل se حجم 1 لیتر (قیمت: 134,500 تومان)

این محصول دارای قدرت شویندگی بسیار بالا و بدون حساسیت بوده، از بافت پارچه در حین شستشو مراقبت می کند و مانع از انتقال رنگ می شود. همچنین دارای قدرت شویندگی سه برابر بیشتر بوده و با برخورداری از فرمولاسیون ملایم و جدید خود از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند، هیچ گونه لکه و سفیدی بر روی پارچه باقی نمی گذارد و بافت پارچه را سالم نگه می دارد.

 

مایع لباسشویی کودک مالوچسکا مدل se حجم 1 لیتر

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها