افشای مشخصات باتری و سرعت شارژ گلکسی A54

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۷ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.1 دقیقه

گجت نیوز نوشت؛ گواهی FCC ظرفیت باتری و سرعت شارژ گوشی گلکسی A54 سامسونگ را تأیید می‌کند. گلکسی ای ۵۴ اسفند ماه امسال به‌عنوان یک میان‌رده جذاب رونمایی می‌شود.

گوشی گلکسی A54 به‌زودی وارد بازار خواهد شد. هر روزی که می‌گذرد شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از این محصول هستیم. در تازه‌ترین آن‌ها، شنیده‌ایم که این گوشی موفق به اخذ گواهی FCC شده است. این رگولاتوری آمریکایی نشان می‌دهد که گوشی میان‌رده جدید سامسونگ با شماره مدل SM-A546E، از یک باتری با ظرفیت ۴،۹۰۵ میلی‌آمپر ساعتی و توان شارژ ۲۵ واتی بهره می‌برد.

این یعنی باتری اسمی گلکسی A54 سامسونگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود؛ اگرچه شنیده‌ایم که آن می‌تواند ۵،۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز باشد. اف‌سی‌سی همچنین نشان می‌دهد که این باتری می‌تواند با آداپتور EP-TA800 سامسونگ شارژ شود که یک شارژر USB-C با توان ۲۵ واتی PD است. گرچه علاقه‌مندان باید این آداپتور را به‌صورت جداگانه تهیه کنند.

این گوشی اخیراً در پلتفرم بنچمارک‌گیری Geekbench هم ظاهر شده بود که نشان می‌دهد تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ در قلب تپنده این دستگاه است، ۶ گیگابایت رم دارد و با اندروید ۱۳ گوگل عرضه می‌شود. دو گوشی پیشین سری Galaxy A5x سامسونگ در ماه مارس (اسفند) رونمایی شدند. اگر سامسونگ نخواهد این نظم را بهم بزند، بنابراین کمتر از ۲ ماه دیگر این گوشی معرفی خواهد شد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها