سامسونگ مانیتور گیمینگ ادیسه نئو G7 را روانه بازار کرد

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۷ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

گجت نیوز نوشت؛ مانیتور ادیسه نئو G7 ، اولین نمایشگر سامسونگ با پنل مینی LED وارد بازار شد. Samsung Odyssey-Neo G7 یک مانیتور گیمینگ فوق‌العاده است.

در پایان ماه دسامبر سال گذشته سامسونگ رسما از نخستین مانیتورهای گیمینگ تخت مینی ال ای دی خود رونمایی کرد. این مانیتور سامسونگ، ادیسه نئو G7 نام داشته و ابعادی 43 اینچی خواهد داشت.

مانیتور گیمینگ جذاب سامسونگ در ابتدا در کشور کره و سرانجام در تایوان معرفی شد. با این وجود امروز، غول کره‌ای، سامسونگ، از عرضه این محصول به‌طور گسترده در تمامی بازارهای جهانی خبر داد.

سامسونگ اعلام کرده که مانیتور منحصربفرد Odyssey Neo G7 43″ به‌طور رسمی در سه ماه اول سال 2023 در بازارهای منتخب جهانی عرضه خواهد شد. با این حال هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در خصوص بازارهای هدف این محصول و جزئیات عرضه آن در هریک از این بازارها در اختیارمان نیست.

مانیتور جدید سامسونگ 43 اینچی بوده و از یک پانل تخت کوانتوم مینی ال ای دی استفاده می‌کند. علاوه بر این، رزولوشن این مانیتور 3840 در 2160 پیکسل (4K) بوده و نرخ رفرش آن 144 هرتز است. مانیتور مورد بحث نسبت طول به عرض 16:9 داشته و حداکثر روشنایی آن به 400 نیت می‌رسد. علاوه بر این، ادیسه نئو جی 7 همچنین موفق به کسب استاندارد AMD FreeSync Premium Pro هم شده است.

پانل به کار رفته در این مانیتور زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه‌ای داشته و میدان دید آن 178 درجه است. بعلاوه، پشتیبانی از استانداردهای HDR مانند VESA Display HDR600 و HDR10+ Gaming هم از دیگر مشخصات آن به شمار می‌رود.

نمایشگر گیمینگ ادیسه نئو G7 سامسونگ همچنین به یک پورت DisplayPort 1.4، دو درگاه HDMI 2.1، دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه اترنت استفاده می‌کند. علاوه بر این، پشتیبانی از وای فای 5 و بلوتوث 5.2 به همراه بهره‌مندی از دو اسپیکر بیست واتی هم از قابلیت‌های درخور توجه این محصول به شمار می‌رود.

از آن‌جا که اطلاعات چندانی در خصوص بازارهای هدف این دستگاه در اختیارمان نیست، نمی‌توان با قاطعیت در خصوص قیمت آن در هریک از این بازارها سخن گفت. با این وجود با نزدیک شدن به زمان عرضه، بدون شک اطلاعات تکمیلی در خصوص این مانیتور منتشر خواهند شد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها