راهنمای خرید محبوب ترین چای سازهای بازار

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۷ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو-برای ما ایرانی ها هیچ چیز نمی تواند به اندازه یک چای گرم، خستگی کار روزانه را برطرف کند. اما وقتی عجله دارید چایی بخورید و خسته هستید شاید استفاده از چای ساز گزینه بسیار مفیدتری باشد.

به گزارش راهنماتو، چای سازهای موجود در بازار ایران بسیار متنوع هستند و بین انواع چای ساز برخی محبوب تر هستند. ۴ چای ساز محبوب بازار تا مرز ۵ میلیون تومان را برای شما گلچین کرده ام: 

چای ساز بیم مدل TM2804(چهار میلیون و هفتصدهزار تومان)

گران قیمت ترین چای ساز در فهرست من، چای سازی از شرکت شناخته شده بیم است.حداکثر توان مصرفی این چای ساز ۲۲۰۰ وات و محدوده توان مصرفی آن۲۰۰۱ تا ۲۲۰۰ وات است.ظرفیت کتری۱.۷ لیتر است و ظرفیت قوری۰.۷ لیتر است. این چای ساز مز تواند برای خانواده هایی که اهل چای خوردن هستند بسیار کاربردی باشد. 

راهنمای خرید محبوب ترین چای سازهای بازار

چای ساز ناسا الکتریک مدل NS-525(قیمت حدودی:چهار میلیون تومان)

ابعاد این چای ساز ۶۰x۵۰x۵۰ سانتی‌متر است و قوری روی چای ساز قرار می گیرد. محدوده ظرفیت قوری۰.۷ تا ۱.۰ لیتر و محدوده ظرفیت کتری۲.۵ تا ۳.۰ لیتر است. 

راهنمای خرید محبوب ترین چای سازهای بازار

محدوده توان مصرفی این چای ساز ۱۵۰۱ تا ۱۸۰۰ وات و وزن آن ۳۰۰۰ گرم است. جنس قوری شیشه ای است. جنس بدنه‌ی کتری شیشه ای است و ظرفیت قوری یک لیتر و ظرفیت کتری سه لیتر و حداکثر توان مصرفی۱۸۰۰ وات است. 

چای ساز تفال مدل Tea Expert Deluxe(قیمت حدودی:سه میلیون و پانصد هزار تومان)

کشور سازنده این چای ساز، ترکیه است.جنس قوری این چای ساز پیرکس است و نشانگر جوش آمدن آب دارد. این چای ساز دارای پایه چرخشی ۳۶۰ درجه است. ابعاد این چای ساز ۱۵۰x۱۵۰x۳۵۰ است و وزن۱.۶ گرم دارد. 

راهنمای خرید محبوب ترین چای سازهای بازار

حداکثر توان مصرفی این چای ساز ۱۶۵۰ لیتر است و فیلتر تفاله گیر چای دارد. جنس بدنه‌ی کتری از استیل و جنس قوری شیشه ای است. کتری و قوری در این چای ساز روی هم قرار می گیرند.

چای ساز بوش مدل TTA5883(قیمت سه میلیون تومان)

برند بوش، چای سازهای متعددی دارد، اما این مدل چای ساز بوش دارای امکاناتی از جمله چرخش ۳۶۰ درجه است و محل قرارگیری قوری، روی کتری است. محدوده ظرفیت قوری۰.۷ تا ۱.۰ لیتر است. 

راهنمای خرید محبوب ترین چای سازهای بازار

محدوده ظرفیت کتری۱.۵ تا ۲.۰ لیتر است و محدوده توان مصرفی۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ واتی دارد.این چای ساز، سیستم ایمنی خاموشی خودکار دارد. جنس قوری فلزی و جنس بدنه‌ی کتری استیل است و فیلتر تفاله گیر چای دارد.

ظرفیت قوری۰.۸ لیتر و ظرفیت کتری۱.۷ لیتری است. حداکثر توان مصرفی ۱۸۰۰وات است. وزن این چای ساز هم ۱.۷ گرم است. 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها