محبوب ترین دسته های بازی موجود در بازار ایران

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۷ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 3.3 دقیقه

راهنماتو-برای بازیکنان حرفه ای دسته بازی خوب و با کیفیت یکی از ملزومات بازی محسوب می شود. خرید دسته بازی باکیفیت می تواند به بازیکنان کمک کند تا لذت بیشتری از بازی ببرند.

به گزارش راهنماتو، دسته بازی می تواند تجربه کاربران از بازی را به طور کامل متحول کند، اما وضعیت قیمت های دسته بازی در بازار به حدی بالا است که شاید نتوان با خیال راحت یک دسته بازی با کیفیت خریداری کرد. 

با این وجود من ۵ گزینه دسته بازی را برای شما گلچین کرده ام که در بازار ایران پرطرفدار فروش هستند:

دسته بازی لاجیتک مدل Driving Force(۴ میلیون و سیصد هزار تومان)

وزن این دسته بازی۷۲۰ گرم است و شش دنده و دنده عقب دارد. استفاده از استیل و چرم در بدنه این دسته بازی، امکان نصب آسان و سریع روی صندلی‌های مخصوص بازی را فراهم می کند. این دسته بازی باPlayStation ۴, Xbox One, Windows ۸.۱, Windows ۸, Windows ۷ سازگاری دارد. 

محبوب ترین دسته های بازی موجود در بازار ایران

نوع اتصال این دسته بازی باسیم و ابعاد آن۱۴۶ × ۱۷۶ × ۲۰۶ است.دسته بازی های لاستیک از شناختا شده ترین محصولات موجود در بازار محسوب می شوند. 

دسته بازی ایکس ویژن مدل IGAME بسته 2 عددی(یک میلیون و پانصد هزار تومان)

وزن این دسته بازی۵۰۰ گرم است. درگاه‌ ارتباطی این دسته بازی دانگل USBاست. از سایر مشخصات این دسته می توان به پشتیبانی از باند فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتزی و عملکرد بسیار قدرتمند تا فاصله ۸ متری اشاره کرد.

محبوب ترین دسته های بازی موجود در بازار ایران

این دسته بازی از دو موتور ویبره برای ایجاد شوک استفاده می کند و با کامپیوتر و اندروید سازگاری دارد. نوع اتصال این دسته بازی بی‌سیم است. این دسته بازی ۱۳ عدد کلید دارد و از جذاب ترین ویژگی هایش،همان ویژگی شوک است. 

دسته بازی تسکو مدل TG 135W(هشتصد هزار تومان)

این دسته بازی که زیر یک میلیون تومان قیمت دارد.درگاه‌ ارتباطی دانگل USB دارد. این دسته بازی با کامپیوتر و موبایل اندروید سازگاری دارد.

محبوب ترین دسته های بازی موجود در بازار ایران

نوع اتصال این دسته بازی، بی‌سیم است. رابط‌ این دسته بازی پورت USB است و ۱۶ عدد کلید دارد.این دسته بازی قابلیت‌ ایجاد شوک دارد. ابعاداین دسته بازی ۱۵.۴ × ۱.۱ × ۶ است.

دسته بازی مایکروسافت مدل x17-1544-03(قیمت حدودی: ۵۶۰ هزار تومان)

سومین گزینه ما از برند شناخته شده مایکروسافت است. وزن این دسته بازی ۲۵۵ گرم است و درگاه ارتباطیUSB دارد. این دسته بازی سازگار باWINDOWS / XBOX ۳۶۰ است و طول کابل۲۰۰ سانتیمتری دارد.

محبوب ترین دسته های بازی موجود در بازار ایران

نوع اتصال این دسته بازی، باسیم است و ۱۱ کلید و ۲ کنترل جهت آنالوگ دارد. از مهمترین قابلیت‌های این دسته بازی می توان به قابلیت ایجاد شوک اشاره کرد.

دسته بازی میچر مدل MR58 بسته 2 عددی(قیمت حدودی:۲۲۵ هزار تومان)

وزن این دسته بازی ۳۸۰ گرم است و با PCسازگاری دارد. نوع اتصال این دسته بازی با سیم است. رابط‌ این دسته بازی پورت USB است و تعداد کلیدها ۱۷ عدد است. این دسته بازی، قابلیت‌ شوک و ابعادی برابر ۲۸x۱۸x۴ دارد. این دسته بازی ارزان قیمت ترین محصول در این فهرست است.

محبوب ترین دسته های بازی موجود در بازار ایران

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها