واتساپ مجهز به ویرایشگر متنی جدید می شود

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۷ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

گجت نیوز نوشت؛ به‌زودی یک ویرایشگر متنی جدید به پیام‌رسان واتساپ اضافه می‌شود که به‌کاربر امکانات بیشتری برای نوشتن روی تصاویر می‌دهد.

نسخه ۲.۲۳.۳.۴ واتساپ اکنون در برنامه Google Play Beta قرار گرفته است. نسخه آزمایشی پیام‌رسان واتساپ یک ویرایشگر متنی جدید را با قابلیت اضافه کردن نقاشی ارائه می‌کند.

واتساپ از سال گذشته و نسخه ۲.۲۲.۹.۷ آزمایشی اپلیکیشن اندرویدی خودش در حال ارتقا و اضافه کردن قابلیت‌های جدیدی به ابزارهای نقاشی است. این اپلیکیشن در طول این مدت امکانات اضافه‌تری از جمله مدادهای جدیدی را دریافت کرده است. WABetaInfo می‌گوید که نسخه بعدی این پیام‌رسان می‌تواند یک ویرایشگر متنی جدید را دریافت کند که تصاویر آن را در زیر می‌بینید.

اولین گزینه‌ای که دیده می‌شود، امکان تغییر فونت با کلیک آسان روی گزینه‌هایی که بالای کیبورد قرار دارد. گرچه این قابلیت در نسخه‌های فعلی هم وجود دارد، اما رابط کاربری آن کارآمدتر و سریع‌تر شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب ویرایشگر متنی جدید اپلیکیشن Whatsapp امکان تغییر جهت متن توسط کاربر است. این به شما انعطاف‌پذیری بیشتری برای کار روی تصاویر، ویدیوها و فایل‌های گیف می‌دهد تا متن را روی تصویر درج کنید. پس زمینه متن نیز می‌تواند تغییر کند و به کاربر اجازه می‌دهد رنگ‌های دیگری را برای جلب توجه قرار دادن یک بخش خاص انتخاب کنند.

این قابلیت هنوز در حال توسعه است و هنوز حتی در اختیار آزمایش‌کنندگان بتا هم قرار نگرفته است. مشخص نیست چه زمانی نسخه پایدار این پیام‌رسان در اختیار عموم کاربران قرار بگیرد. اما با شروع مرحله تست و در صورت نبود مشکلات مختلفی، به‌زودی می‌توانید از آن استفاده کنید.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها