راهنمای خرید بهترین پاوربانک های 30 هزار میلی آمپری

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۸ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.6 دقیقه

راهنماتو- اگر اهل گوشی بازی باشید و پاوربانک استفاده نکنید جای تعجب است. افرادی که مدام گوشی به دست هستند ودر شبکه های اجتماعی فعالند یا زیاد فیلم و عکس می گیرند و بازی می کنند، معمولا خیلی هم زود با مشکل تمام شدن باتری گوشی خود رو به رو می شوند. در این شرایط پاوربانک ها نقش چتر نجات را بازی می کنند.

به گزارش راهنماتو، پاوربانک های موجود در بازار، آمپرهای مختلفی دارند، در این مطلب به سراغ پاوربانک های 30 هزار میلی آمپری رفته ام که می دانم طرفدار زیاد دارد. پاوربانک های 30 هزار میلی آمپری ارزان قیمت هم در بازار وجود دارد اما این پاوربانک ها، در کنار قیمت بالا کارکرد خوبی هم دارند و از بین برندهای منتخب گلچین شده اند:

پاوربانک کلومن مدل KP18( قیمت حدودی: دو میلیون و ششصد هزار تومان)

پاوربانک

پاوربانک کلومن گرفان قیمت ترین پاوربانک فهرست من است. این پاوربانک دارای نمایشگرLED میزان شارژ باتری است و سه عدد درگاه خروجی دارد. این محصول توانایی شارژ سریع با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر را نیز دارد. از قابلیت های خوب این پاور بانک می توان به قابلیت خاموش شدن خودکار اشاره کرد.

شدت جریان خروجی در این پاوربانک، ۱.۵ آمپر است. این پاوربانک با همه گجت های هوشمند قابل شارژ سازگاری دارد و جنس بدنه آن پلاستیکی است. امکانات و قابلیت‌های دیگر این پاوربانک دارای چراغ قوه است و وزن هزار گرمی دارد. طبیعتا با توجه به این که این پاوربانک قدرتمندترین پاوربانک 30 هزار میلی آمپری در فهرست من است و البته از بقیه گران تر هم هست، می توان انتظار داشت که این پاوربانک بیشتر مورد توجه باشد، اما عجله نکنید، گزینه های دیگر نیز جذاب هستند و البته به ترتیب ارزان تر می شوند.

پاوربانک سیلیکون پاور مدل QX55(قیمت حدودی: 2 میلیون تومان)

شارژر همراه

این پاوربانک دارای باتری لیتیوم پلیمری است و مدت زمان شارژ آن ۹.۵ ساعت است. این پاوربانک دارای نشانگر LEDاست. پاوربانک سیلیکون پاور، دارای چهار عدد درگاه خروجی است و شدت جریان خروجی۱.۲ آمپراست. این پاوربانک با موبایل، تبلت، ایربادز و ساعت هوشمند سازگاری دارد.

وزن این پاوربانک۴۰۰ گرم است و می توان گفت بین پاوربانک های با وزن متوسط طبقه بندی می شود. این پاوربانک هم از پرفروش های مورد توجه خریداران است که می تواند برای افرادی که حاضرند تا 2 میلیون تومان هزینه کنند مناسب باشد.

پاوربانک باسئوس مدل ‌ Ambilight dighital(قیمت حدودی: یک میلیون و هفتصد هزار تومان)

باسئوس

مانند نسخه های مشابه، این پاوربانک  هم دارای نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ باتری است و پنج عدد درگاه خروجی دارد. شدت جریان خروجی۵.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل و ولتاژ ورودی۵ آمپر است. این شارژر با مک بوک و با تمامی مدلهای تلفن همراه سازگاری دارد.

این پاوربانک دارای صفحه نمایش LED هوشمند و شارژ سریع دو طرفه است و برای شارژ کامل پاوربانک : ۳.۵ ساعت زمان نیاز است. وزن این پاوربانک۵۵۰ گرم است.

پاوربانک شیائومی مدل Mi PB3018ZM(قیمت حدودی: یک میلیون و پانصد هزار تومان)

شیائومی

به برند محبوب چینی بازار ایران یعنی شیائومی رسیدیم. این برند در کنار تولید تلفن همراه، اقدام به تولید پاوربانک و دیگر محصولات نیز می کند. نحوه نمایش میزان شارژ باتری در این پاوربانک مبتنی بر نشانگر LEDاست. این پاوربانک دارای سه عدد درگاه خروجی است. شدت جریان خروجی در این پاوربانک ۵.۰ ولت و ولتاژ ورودی ۵ است و با تمامی دستگاهها سازگاری دارد. جنس بدنه این محصول پلاستیکی است.

این پاوربانک دارای دو درگاه خروجی USB و یک عدد Type-C دو طرفه با توان خروجی ۱۸ وات است. یک ویژگی مثبت در این پاوربانک، حالت ویژه جریان کم (low-power) برای شارژ وسایل کوچک مانند هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند است. شارژ ایمن و محافظت چندگانه از باتری دستگاه‌ها در برابر اتصال کوتاه، افزاش جریان، ولتاژ، تخلیه شارژ، حرارت، ریست شدن از دیگر ویژگی های خوب این پاوربانک است. نوع باتری این شارژر لیتیوم پلیمری و وزن آن ۶۸۰ گرم است.

پاوربانک ترانیو مدل T-D03(قیمت حدودی: 900 هزار تومان)

پاوربانک جدید

این پاوربانک برای  نمایش میزان شارژ باتری از نشانگر LED استفاده می کند. این محصول، سه عدد درگاه خروجی دارد و محدوده ظرفیت بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت دارد. شدت جریان خروجی۳.۱ آمپر و شدت جریان ورودی۲.۰ آمپر است. ولتاژ خروجی۵.۱ ولت و ولتاژ ورودی۵ ولت است. این پاوربانک با تمامی دستگاه های دیجیتال قابل حمل ۵ ولت از جمله گوشی، تبلت، دوربین فیلم برداری و عکس برداری سازگاری دارد.

جنس بدنه این پاوربانک پلاستیکی و نوع باتری لیتیومی است. وزن این پاوربانک ۶۱۰ گرم است و بین پاوربانک های نسبتا سنگین بازار طبقه بندی می شود.

پاوربانک تسکو مدل TP 889(قیمت حدودی 800 هزار تومان)

پاوربانک تسکو

ابعاد این پاوربانک  ۱۳۷x۶۸x۳۹ میلی‌متراست و چهار درگاه خروجی نیز دارد. ولتاژ خروجی در این پاوربانک۵.۰ ولت و  ولتاژ ورودی۵ ولت است و با گوشی‌های موبایل و سایر ابزارهای هوشمند سازگاری دارد. جنس بدنه این پاوربانک پلاستیک و وزن آن ۵۱۰ گرم است. این پاوربانک را می توان از بهترین پاوربانک های بازار برای افرادی دانست که به دنبال یک پاوربانک با کیفیت و زیر یک میلیون تومانی می گردند.

این مدل پاوربانک تسکو، با امکانات و قیمت مناسب خود در بازار ایران با فروش خوبی مواجه است و بین خریداران طرفداران زیادی دارد.

پاوربانک ریمکس مدل RPP-141(قیمت حدودی: 600 هزار تومان)

پاوربانک رمیکس

این پاوربانک دارای نمایشگر  LCDبرای نمایش میزان شارژ باتری است و سه عدد درگاه خروجی دارد. شدت جریان خروجی در این پاوربانک ۲.۰ آمپر وشدت جریان ورودی۲.۰ آمپر است.

پاوربانک آخر در فهرست من، با گوشی موبایل و تبلت سازگاری دارد و دارای ورودی کابل لایتینگ و microusb است. نوع باتری  در این پاوربانک لیتیوم پلیمری و وزن آن ۶۶۶ گرم است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها