7 جاروبرقی پرطرفدار بوش در بازار ایران

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۸ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 6.5 دقیقه

راهنماتو-اگرچه وقتی صحبت از خرید لوازم خانگی می شود، قیمت لوازم خانگی موجود در بازار شبیه به کابوس به نظر می رسد و شاید بسیاری از افراد ترجیح بدهند لوازم خانگی ایرانی را به علت قیمت پایینتر انتخاب کنند، اما برندهایی مانند بوش، هنوز طرفداران خود را دارند.

به گزارش راهنماتو، برند آلمانی بوش در حوزه لوازم خانگی نیازی به معرفی ندارد و از سوی بسیاری از کاربران به عنوان یک برند منتخب و غیرقابل جایگزین شناخته می شود. یکی از محصولات برند بوش که طرفدار زیاد دارد، جاروبرقی این شرکت است. من از بین جاروبرقی های بوش، 7 جاروبرقی پرطرفدار را انتخاب کرده ام که از بقیه جاروبرقی ها پرطرفدار تر هستند:

جاروبرقی بوش مدل BWD42OHYG(قیمت حدودی: 13 میلیون و ششصد هزار تومان)

جاروبرقی

فهرست را از گران قیمت ترین و البته پر قابلیت ترین جاروبرقی بوش شروع می کنم. جاروبرقی آب و خاکی بوش، یک جاروبرقی قدرتمند برای نظافت محیط های گوناگون است. این جاروبرقی مخزن مایعات ۵ لیتری دارد و می تواند برای نظافت بسیاری از سطوح از جمله مبلها نیز کاربردی باشد. پرزگیر این برس از مواد طبیعی ساخته شده و می تواند بدون آسیب رساندن سطوح را کاملا تمیز کند.

جالب است بدانید که با فیلتر HEPA بوش، هوای خارج شده از جاروبرقی از هوای باقی خانه تمیزتر است. فیلتر هپا ۹۹.۹۵% از ذرات معلق در هوا، باکتری ها و سایر آلودگی ها را فیلتر می کند تا سلامتی ریه شما تضمین شود. این فیلتر قابل شستشو از هزینه های اضافه جلوگیری می کند. جاروبرقی بوش چهار عدد چرخ و پنج عدد سری دارد.

محدوده طول کابل برق این جاروبرقی ۱۰ تا ۱۵ متر است و نشانگری دارد که می تواند وضعیت پر بودن مخزن جاروبرقی را نشان دهد. گنجایش مخزن جارو برقی۵ لیتر و قدرت موتور۲۰۰۰ وات است.

جاروبرقی بوش مدل BGL8POW2(قیمت حدودی: 10 میلیون و سیصد هزار تومان)

جارو

جاروبرقی 8pow2 بوش از جاروبرقی‌های سری8 بوش است. این جاروبرقی ویژگی های قابل توجهی دارد. برای مثال دارای موتور کمپرسور، لوله کنفی و جنس بدنه با کیفیت است و قابلیت ضدخش دارد. بنابراین اگر کودک شلوغ و نوپا و حیوان خانگی دارید می توانید با خیال راحت با این جاروبرقی کار کنید و از ظاهر سالم آن لذت ببرید.

این جاروبرقی به فیلتر بهداشتی و قابل شستشوی HEPA مجهز شده که باعث میشود گرد و غبار هنگام جارو کشیدن به بیرون از جاروبرقی منتقل نشود. Automatic Power Control یا کنترل خودکار قدرت برای عملکرد مطلوب از دیگر ویژگی های مثبت در این جاروبرقی است. جاروبرقی بوش مجهز به 3 سَری اصلی برای پارکت ، فرش و سَری مخصوص برای عملکرد کم صدا است و 4 عدد چرخ هم دارد.

جاروبرقی بوش مدل BGL6PRO1(قیمت حدودی:9 میلیون و چهارصد هزار تومان)

بوش

یکی از مزیت های این جاروبرقی نسبت به دیگر نسخه های جاروبرقی های بوش این است که می توان قدرت ان را از طریق کنترل از روی دسته تنظیم کرد. این جارو برقی قدرتمند از سری professionalاست و فیلتر بهداشتی و لوله خرطومی از جنس کنف دارد. این جاروبرقی چهار چرخ و پنج عدد سری دارد. محدوده طول کابل برق این جاروبرقی ۱۰ تا ۱۵ متر است.

محدوده توان مصرفی این جاروبرقی۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ وات است. نوع فیلتر خروجی این جاروبرقی HEPA ۱۳ و نوع جاروبرقی کیسه داراست و در ابعاد۴۴ × ۲۸ ×۲۲ سانتی‌متر به فروش می رسد.قدرت موتور این جاروبرقی۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ وات است. این جاروبرقی دارای چهار سری متفاوت است و ۴۳۰۰ گرم وزن دارد.

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR(قیمت حدودی: 8 میلیون و ششصد هزار تومان)

جاروی بوش

یکی از مهمترین مزیت های این جاروبرقی نسبت به جاروبرقی های دیگر موجود در بازار دسته ارگونومیک و خوش دست آن است. همچنین دارای کنترل مکش الکترونیکی است.  این جاروبرقی سیستم هشدار دهنده الکترونیکی تعویض کیسه گرد وغبار دارد و از سیستم Quattro Powerنیز برخوردار است که تکنولوژی کارای بوش برای تمیزی فوق العاده با کمترین مصرف انرژی محسوب می شود.

همچنین این جاروبرقی از سیستم Silence Sound برخوردار است که دارای مواد عایق کاملا جدید برای ایجاد جریان هوای بهینه و کاهش صدای تولیدی است. این جاروبرقی چهار چرخ و دو عدد سری دارد. محدوده توان مصرفی این جاروبرقی ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات و نوع نوع فیلتر خروجی HEP است. ابعاد۴۶۵ x۳۰۷x۲۴۰ سانتی‌متری این جاروبرقی با گنجایش مخزن ۵ لیتری کامل می شود. توان مکش این جاروبرقی ۲۲۰۰ وات است. وزن این جاروبرقی ۷.۵ گرم است.

جاروبرقی بوش مدل BGLS48GOLD(قیمت حدودی: 7 میلیون و پانصد هزار تومان)

جاروی برقی

موتور این جاروبرقی با توان ۲۲۰۰ وات کار می کند و پارویی مجزا مخصوص پارکت و سنگ و سرامیک دارد.این جاروبرقی دارای فیلتر هپا است. این جاروبرقی مقاومت بسیار بالایی در برابر کشیده شدن دارد و پاکتی با گنجایش ۴ لیتردارد. تعداد پارویی های این جاروبرقی دو عدد است و محدوده طول کابل برق۵ تا ۱۰ متری دارد.

محدوده توان مصرفی این جاروبرقی ۱۸۵۰ تا ۲۲۰۰ وات است و از جاروبرقی های کیسه دار محسوب می شود. از دیگر امکانات این جاروبرقی می توان به لوله تلسکوپی اشاره کرد. طراحی ظاهری این جاروبرقی را می توان از جذاب ترین طراحی های بوش دانست. درواقع این جاروبرقی با ظاهر جذاب خود توجه ها را به خود جلب می کند و اغراق نیست که بگوییم یکی از دلایل پرفروش شدن این جاروبرقی، همین ظاهر جذاب است.

جاروبرقی بوش مدل BGLS42230(قیمت حدودی: 6 میلیون تومان)

بوش جاروبرقی

جاروبرقی بوش BGLS42230 از جاروبرقی های سری 4 بوش محسوب می شود. این جاروبرقی از مدل جاروبرقی های کیسه دار شرکت بوش است و و جنس بدنه این جاروبرقی جنس پلاستیک مقاوم است.

قدرت موتور این جاروبرقی معادل 2200 وات است و کاربران می توانند قدرت مکش جاروبرقی را به دلخواه خود تنظیم کنند.یک ویژگی مثبت در این جاروبرقی این است که برای این که جاروبرقی بتواند برای استفاده های طولانی مدت مناسب باشد از لوله تلسکوپی برخوردار است. اگرچه قیمت این جارو برقی نسبت به نسخه های قبلی کمی بالاتر است اما جاروبرقی های سری 4 سامسونگ نیز از کیفیت بالایی برخوردارند.

جاروبرقی بوش مدل BGL32500(قیمت حدودی: 4 میلیون و پانصد هزار تومان)

جاروبرقی بوش

رسیدیم به هفتمین و ارزان قیمت ترین جاروبرقی موجود در فهرستمان. ابعاد این جاروبرقی ۲۶۰x۲۹۵x۴۱۰ سانتی‌متر است و فیلتر بهداشتی دارد. محدوده طول کابل برق این جاروبرقی ۵ تا ۱۰ متر است و ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات توان مصرفی دارد. نوع فیلتر خروجی این جاروبرقی  HEPA و نوع جارو برقی کیسه دار است.

این جاروبرقی دارای سیم جمع کن خودکار است و وزنی برابر با ۵.۶ گرم دارد. گنجایش مخزن جارو برقی۴ لیتر است و۸ متر کابل برق دارد. قدرت موتور این جاروبرقی ۲۵۰۰ وات است. این جاروبرقی دارای برس پارویی، برس گردگیری و لوله درز و شکاف هم هست و دو عدد سری دارد.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها