راهنمای خرید بهترین هدفون های بلوتوثی تا سقف 5 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۹ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.8 دقیقه

راهنماتو-هدفون های بلوتوثی را می توان از محبوب ترین محصولات موجود در بازار فناوری دانست که برای همه گروههای سنی جذاب است. هدفون های بلوتوثی با قیمت ها و ویژگی های متنوعی در بازار فناوری موجودند. البته برخی هدفون ها کاملا حرفه ای و استدیویی هستند و بالای 50 میلیون تومان قیمت دارند.

به گزارش راهنماتو، اگر برای خرید هدفون بلوتوثی مناسب دچار سردرگمی هستید و نمی دانید کدام هدفون مناسب شما است می توانید به فهرست من نگاه کنید. من در فهرستم سعی کردم هدفون هایی را گلچین کنم که در نهایت تا سقف 5 میلیون تومان قیمت داشته باشند و افرادی با بودجه متوسط تا بالاتر از متوسط قادر به خرید این هدفون ها خواهند بود.

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل QUANTUM 600(قیمت حدودی: 4 میلیون و 700 هزار تومان)

هدفون بلوتوثی سونی

فهرست را از گران قیمت ترین هدفون فهرستمان شروع می کنم. برند جی بی ال نیازی به معرفی ندارد و برای تمامی کاربران محصولات حوزه تکنولوژی شناخته شده است.هدفون بلوتوثی جی بی ال، دارای رابط وایرلس است و با دو گوشی حرفه ای برای فعالیت های روزمره کاربرد دارد. امپدانس این هدفون ۳۲ اهم و قطر درایور۴۰ میلی‌متر است. فرکانس پاسخ گویی این هدفون ۱۰Hz-۲۲,۰۰۰Hz است. مدت زمان پخش موسیقی در این هدفون ۲۰ ساعت است و امکان استفاده تا فاصله 1صد متری را دارد. وزن این هدفون ۲۷۵ گرم است و پایه شارژ نیز دارد.

هدفون بلوتوثی موتورولا مدل Moto XT 220(قیمت حدودی: 3 میلیون و دویست هزار تومان)

هدفون موتورولا

قطر درایور این هدفون۴۰ میلی‌متر است و محدوده عملکرد۱۱ متری دارد.عمر باتری هدفون در حالت مکالمه حدود یک شبانه روز است و کاربران پر مصرف که عادت دارند دائم در حال استفاده از هدفون باشند، می توانند از این نظر کاملا راضی باشند که از یک محصول پرقدرت در حوزه باتری استفاده می کنند. یکی از ویژگی های مثبت این هدفون قابلیت تا شدن است. این هدفون امکان اتصال به جک ۳.۵ میلی متری را نیز دارد.  قابلیت های جذاب دیگری از جمله حذف نویز و البته پحش صدای پویا و استریو از دیگر ویژگی های این محصول است.

این هدفون را می توان به شکل با سیم یا بی سیم استفاده کرد. قابلیت پخش موسیقی و مکالمه و مقاومت در برابر رطوبت و عرق از دیگر ویژگی های این هدفون بلوتوثی محسوب می شود.

هدفون بلوتوثی لنوو مدلYEI HEADPHONE  (قیمت حدودی: دو میلیون تومان)

هدفون لنوو

دامنه فرکانس هدفون Lenovo TH10 برابر با 20-20000HZ است که یعنی تمام دامنه فرکانسی را پوشش می‌دهد. این نکته باعث می شود تا هدفون وایرلس لنوو TH10 تمامی صدا های زیر و بم را دریافت کند و با کیفیت در اختیار شنوندگان قرار دهد. حساسیت اسپیکر به کار رفته در این هدفون 110 دسی بل است و درایور این هدفون 40 میلی متری است که صدای باکیفیت را ارائه می دهد.

این هدفون دارای سیستم حذف نویز است و روی گوشی چپ این هدفون کلیدهای کنترل صدا و موسیقی طراحی شده که از سه کلید فیزیکی تشکیل می شوند. این هندزفری می‌تواند تا 10 ساعت پخش موسیقی با حجم صدای 60 درصد را ارائه کند. این هدفون دارای نسخه بلوتوث 5 است. این هدفون تا فاصله 10 متری برد خواهد داشت. دو ویژگی مثبت این هدفون نگهدارنده گردنی و مقاومت در برابر رطوبت و عرق است.

هدفون بلوتوثی نوکیا مدل E1200 FOLDABLE(قیمت حدودی: یک میلیون و هفتصد هزار تومان)

هدفون بلوتوثی نوکیا

پاسخ فرکانسی این هدفون۲۰-۲۰k هرتز و قطر درایور۴۰ میلی‌متر است. عمر باتری این هدفون در حالت مکالمه حدود۴۰ ساعت و عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی نیز۴۰ ساعت است و برای شارژ هدفون به سه ساعت زمان نیاز است. این هدفون با نسخه بلوتوث ۵ امکان اتصال دارد و ظرفیت باتری۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. جالب است بدانید این هدفون امکان اتصال با سیم و بی سیم را دارد و نوع کابل AUXو USB Type-C است.

از دیگر ویژگی های مثبت هدفون می توان به قابلیت تاشو بودن این هدفون اشاره کرد. این هدفون به دلیل ویژگی ارگونومیک خود می تواند برای کاربرانی از همه سنین و شرایط کاربردی باشد.

هدست بلوتوثی باسئوس مدل NGD PRO(قیمت حدودی: 850 هزار تومان)

هدفون باسئوس

رسیدیم به پنجمین و ارزان ترین هدفون فهرستمان که با وجود قیمت پایین تر نسبت به اولین هدفون فهرستمان، کیفیت بسیار خوبی دارد. پاسخ فرکانسی این هدفون ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز و قطر درایور۱۰ میلی‌متر و محدوده عملکردش۱۰ متراست.

عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی۴۰ ساعت و عمر باتری هدفون در حالت استندبای۳۰۰ ساعت است.زمان موردنیاز برای شارژ هدفون۱.۵ ساعت است و نسخه بلوتوث۵.۰ و نوع اتصال بی‌سیم است. این هدفون برای کارهای روزمره و گوش دادن به موسیقی بسیار مناسب است. برند باسئوس در حوزه تولید انواع محصولات فناوری، از جمله هدفون قوی عمل می کند و طرفداران زیادی دارد. بنابراین اگر نام این برند برای شما چندان آشنا نیست نگران نشوید یا تعجب نکنید.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها